Таксист, 32-річний киянин Сергій, їздить "ладою десяткою". Машині два роки.
— Непогана тачка, але мушу її продати. Отримую менше замовлень, бо пасажирам не подобаються "лади". У замовленні часто так і пишуть: "ладу", "жигулі" не подавати". Сьогодні їду біля парку Рильського. Зупиняє дівчина. Я пригальмував. Вона: "Вибачте, я думала це "форд". Не поїду". Я купуватиму потриману іномарку. На трасі "десятку" теж за машину не вважають. Підрізають, стараються обігнати.
У столичній фірмі "Еталон-таксі" понад рік не беруть на роботу водіїв із "ладами" та "Деу Нексія".
— Від "ланосів" теж часто відмовляються, — каже 29-річна Тетяна, диспетчер "Еталон-таксі". — За день отримую 10–15 таких замовлень. Один наш постійний клієнт важить понад 120 кіло. Просить прислати "Хюндай Туксон" або іншу велику машину. Йому незручно в "ланосі". Люди звертають увагу і на технічний стан. Які їдуть на вечірку, хочуть ефектно під'їхати. Тому замовляють джип або щось престижне. На такі випадки ми пропонуємо "тойоти", "опелі" та "ауді" бізнес-класу. Тариф удвічі вищий, проте клієнтів це не зупиняє.
Коментарі
4