четвер, 24 січня 2013 05:00

Нову "ладу" відмовилися ремонтувати за гарантією

Реклама легковиків "кіа", "опель" обіцяє гарантію на сім років, китайських "джилі" — на п'ять. Російських та українських машин — на три роки. Проте офіційні станції техобслуговування часто відмовляються міняти поламані деталі безплатно.

Виробники обманюють покупця. Тривалу гарантію дають тільки на кузов, корпус коробки передач, блок циліндрів, паси безпеки, щуп для перевірки мастила, поршні та бензобак. Вони й без ремонту прослужать 12-15 років. На деталі ходової частини гарантія — два-три роки, розповідає киянин 34-річний Тарас Корольов, засновник інтернет-блогу "Автоправда". Має авто "Рендж Ровер".

— На кожну машину є сервісна книжка. Там прописано, які деталі підпадають під гарантію і на який строк. Перед покупкою просіть, щоб автодилер дав її почитати, — говорить Корольов. — Багато вузлів узагалі не підпадають під гарантію — гальмівні колодки, гумові ущільнювачі, сальники. На "Ауді А1" та "Мітцубісі Лансер 10" ставлять дводискові зчеплення автоматичних коробок передач. У мого знайомого таке зчеплення вийшло з ладу. Машина на гарантії. У "Ніко моторз" сказали, що винен водій. Але ж він ніяк не може контролювати електроніку. Довелося платити за ремонт 10 тисяч гривень.

У "ЗАЗ Сенсі" киянина Віктора Гринчука, 43 роки, зіпсувався електричний склопідіймач.

— Я ставив його, магнітолу і центральний замок на офіційному СТО, бо машина на гарантії. Все утричі дорожче ніж на звичайному. В автосервісі сказали, що склопідіймач — це додаткове обладнання. Поремонтують тільки за гроші.

Гарантія на кузов може злетіти у перший рік, якщо під час планового техобслуговування автомеханіки "забудуть" поставити відмітку про огляд, каже член клубу "Шевроле Лачетті" Олексій Цибульський, 34 роки.

— Кожні три-чотири дні перевіряю рівень мастила та охолоджувальної рідини. У "Лади Пріори" мого знайомого потекло мастило з двигуна. Там був поганий гумовий ущільнювач. Машина нова, наїздила після салону 70 кілометрів. На гарантійному СТО відмовилися ремонтувати, бо не підлив оливи вчасно. Заплатив 9 тисяч гривень. Відмовлять, якщо було замало антифризу чи гальмівної рідини, — каже Олексій Цибульський.

За рік-півтора нову машину варто зняти з гарантії, вважає Тарас Ковальов з "Автоправди".

— За цей час вилазять усі заводські дефекти вузлів та електроніки. Дефекти ходової та двигуна виявляються за 10-15 тисяч кілометрів. Знайдіть собі хорошого майстра й ремонтуйтеся в нього. Так утричі дешевше.

18 тисяч узяли за непотрібний ремонт

— У мене був "Ленд Ровер". Сильно вібрував на обертах у 3 тисячі за хвилину. На офіційному СТО "Брітіш Моторз" поміняли мастило кілька разів. Сказали, що проблема в коробці передач. Зробили діагностику й порадили поміняти коробку передач, — розповідає Тарас Корольов з "Автоправди".

На діагностику та ремонт витратив 18 тис. грн. Машина й далі дрижала.

— Я продав машину з неполадкою. Новий господар довідався, що в "ровері" кожен рік треба міняти свічки для підігріву дизпалива. Поміняв їх — і машина перестала троїти.

 

Зараз ви читаєте новину «Нову "ладу" відмовилися ремонтувати за гарантією». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути