Німецька топ-модель Анна Еверс стала обличчям нової колекції макіяжу преміального бренду Chanel. 23-річну красуню називають новою Бріжіт Бардо.
Дівчина знялася для рекламних кадрів та продемонструвала, яким повинен бути макіяж сезону весна-літо 2017. У тренді природність в бежевих тонах та драматичні б'юті-образи
з яскравими очима. Популярності набуває лайнер темно-зеленого металевого відтінку та класичний варіант смокі-айз.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Скуйовджені брови - новий тренд краси
Автором рекламної кампанії виступив культовий фотограф Маріо Тестіно.
Крім рекламних кадрів, бренд представив нові продукти з весняно-літньої колекції Les Beiges. Фахівці краси пропонують тональну основу для створення природної бездоганної шкіри, рум'яна у стіках та пудру, що підсвічується.
Графічний макіяж став головним трендом весни. Строгі лінії підкреслюють жіночність. Додають образу гранжевості та драматичності. Плавні переходи, округлі форми та світлі ніжні відтінки зараз не в моді. Трендсеттери радять звернути увагу на геометрію, чіткі лінії, кути та чисті насичені кольори.
Коментарі