Ексклюзиви
неділя, 10 червня 2012 11:16

Червоні оксамитові візитки свідчать про несмак

Червоні оксамитові візитки свідчать про несмак

У моду ввійшли пластикові візитки та картки, зроблені на папері з оксамитовою поверхнею. Але користування ними — ознака несмаку. Про це кореспонденту Gazeta.ua розповіла вінницький фахівець із поліграфічного дизайну Вікторія Кашуба.

"Замовляючи візитівку, треба розуміти, що вона представлятиме людину у її відсутність. А про що може розповісти червона оксамитова візитка? Якщо чорні виглядають ще нормально, то червоні — як дорогий публічний будинок. Мода не завжди співпадає із поняттям "стиль" та "здоровий глузд". Будь-які віяння моди — одномоментні."

Ознакою несмаку також є велика кількість регалій на візитці.

"Цим особливо страждають лікарі. Їм чомусь обов'язково треба перерахувати всі свої наукові ступені. Це вже самовихваляння. Важливо зрозуміти якою має бути ця візитка — особистою, представницькою чи статусною. Від цього залежить на чому робитиметься акцент. Якщо візитка корпоративна, у ній акцент робиться на компанію. Розміщаються логотип, послуги, а дані працівника — меншим шрифтом. Якщо візитка представницька — директора, виконавчого директора — акценти розподіляються порівну: логотип компанії, посада, ім'я. Якщо візитка особиста, достатньо прізвища, імені та телефону. Такі дають друзям. Чоловіки вкладають у букет квітів, який дарують жінці. Некрасиво класти у букет представницьку візитку, роблячи акцент на своїй посаді.

На кожну сферу діяльності потрібно мати окрему візитку.

"Якщо напрямки діяльності споріднені, можна вказувати їх на одній візитці, об'єднавши одним слоганом. Я, наприклад, займаюсь поліграфією і роблю прикраси. Ці дві сфери подібні, я їх об'єднала слоганом "Вишуканість у деталях".

Візитка має бути світлого кольору. Оскільки може виникнути потреба щось на ній дописати. Зробити це на чорній візитці неможливо.

"Це не що інше як намагання виділитись. Щоб людина, коли відкриє візитницю, звернула увагу саме на цю картку. Вертикальні візитки роблять з цією ж метою. Класична візитка — горизонтальна. Бажано — одностороння. Іншої сторони у візитниці все рівно не видно, немає сенсу розміщувати на ній якусь інформацію."

Зараз ви читаєте новину «Червоні оксамитові візитки свідчать про несмак». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути