Люксові автомобільні бренди зазнають збитків від продажу машин.
Дослідження провів німецький професор економіки Фердінанд Дуденхоффер, передає Börse-Express.
"Деякі люксові бренди не лише не заробляють, а ще й втрачають на продажі своїх авто. Кожен проданий автомобіль Bentley приносить фірмі збитки у розмірі 17 тисяч євро. Така ситуація обумовлена величезними інвестиціями британської марки у розробку гібридних та електричних автомобілів. Невтішні результати показала й Tesla: компанія, котру Ілон Маск зараз хоче привласнити, втрачає по 11 тисяч євро на кожному проданому автомобілі", - сказано в повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні продають китайський електромобіль-новинку
Крім того, британський концерн Jaguar Land Rover, на кожній проданій машині заробляє близько € 800. Значно краще справи виглядають у Maserati - € 5 тис., Audi, BMW, Mercedes-Benz - € 9 тис. Porsche став лідером серед німецьких марок з чистим прибутком у € 17 тис. з кожної автівки. Абсолютне ж лідерство у рейтингу здобула компанія Ferrari, що отримує близько € 70 тис. прибутку з кожного суперкара.
У свою чергу, експерти назвали Tesla Model 3 найвигіднішим у виробництві електромобілем. Він приносить виробникові більше 30% чистого прибутку. На початку липня автовиробник Tesla нарешті досяг цільових показників у виробництві нової моделі Model 3 і став випускати 5 тис. авто в тиждень.
Коментарі