Щороку в грудні збільшується кількість тяжких дорожньо-транспортних пригод, кажуть у страховій компанії "PZU-Україна".
"Дрібних аварій, за нашою статистикою, не більшає, а ось кількість дорожньо-транспортних пригод, коли автомобіль повністю знищується, збільшується на 44 %, - говорить Олександр Мельничук із компанії "PZU-Україна". - Загальна сума виплат нашої страхової компанії у зимові місяці зростає на 175 %."
Найчастіше страхові випадки трапляються через ожеледицю, падіння дерев і бурульок на автомобілі.
"Особливо багато збитків завдає падіння бурульок та криги на дах автомобіля. Тоді порушується геометрія кузова. Її відновлення дуже дороге. А якщо дах панорамний, зі скла, то його заміна може обійтися у понад 50 тисяч гривень."
Особливо багато дорожньо-транспортних пригод стається у дні першого снігу та першої ожеледиці. Тоді водії не встигають перелаштуватися на зимовий спосіб водіння.
"Найбільше неприємних ситуацій під час ожеледі трапляється на заміських трасах і на парковках. На трасах люди не розраховують правильно свої можливості й погодні умови. Буває вся дорога нормальна, а якийсь відрізок слизький — і авто починає носити трасою.
На стоянках ситуації пов'язані із недотриманням інтервалу — на слизькому асфальті машину може трохи понести. Також бувають випадки через погану видимість — стійки кузова лобового скла засніжені й деякі водії не помічають пішоходів. Коли бачать його близько, роблять різкі маневри й потрапляють у аварії".
У страховій компанії "PZU-Україна" радять їздити лише на тих шинах, що відповідають сезону. Якщо автомобіль потрапляє в аварію на літніх шинах взимку, то страховики збитків не відшкодовують.
"Це, перш за все, питання безпеки водія, пасажирів та інших учасників руху. Не варто економити на цьому. Експлуатацію всесезонної гуми ми допускаємо, бо вона відповідає зимовим умовам водіння".
Зменшити ризик дорожньо-транспортної пригоди у місті взимку можна, збільшивши інтервал та дистанцію під час руху.
"Також не слід вдаватися до різкого прискорення та гальмування. Під час ожеледиці гірше зчеплення коліс із дорогою, тому автомобіль може стати непердбачуваним. Бажано поступово гальмувати, щоб не блокувати повністю колеса і водії позаду встигали знизити швидкість. Звісно, швидкість руху має бути безпечною. Тобто відповідати погоднім умовам і дорожній ситуації."
Коментарі