На початку листопада Верховна Рада проведе друге читання законопроектів, які стосуються спрощення правил розмитнення.
Законопроекти передбачають зменшення розміру акцизного податку з авто, скасування заборони на митне оформлення машин, що не відповідають екологічному стандарту Євро-5, а також посилення контролю за переміщенням і використанням авто на єврономерах.
"Вбачаю, що закони активно блокуються євробляхобізнесменами. І блокуватимуться далі. Бо питання не в їх інтересах. Питання в корупційних чиновниках, якими кришується цей бізнес, - каже Gazeta.ua гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко. – Бачу малу ймовірність прийняття законопроектів. Якщо зменшать податки, то бізнес ввезення авто на іноземній реєстрації зникне. Бізнесмени робитимуть все, щоб їх бізнес не зник".
У середньому ці бізнесмени беруть від 900 € до 1500 € за ввезення авто під ключ. На сьогодні українці віддали посередникам вже близько 1,5 € млрд.
"Якщо перед українцем стане вибір: платити 1500 євро чи розмитнити авто за 1000 євро, вибере друге. Бо це буде його авто, а не литовське", - каже експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Містить спеціальну лазерну відмітку - експерт розповів як фіксуватимуть порушників на дорозі
Депутати пропонують оподаткувати вживані авто, які старші 5 років. Зміни пропонують внести до законопроекту № 8487. Йдеться про легкові, вантажні автомобілі, автобуси і мотоцикли.
Коментарі
1