Компанія Volkswagen має намір змінити логотип і зробити його "більш відповідним духу часу". Це пов'язано з підготовкою до випуску цілої лінійки електромобілів і спробою відновити імідж марки після дизельного скандалу.
Новий символ VW представлять у 2019 році, перед стартом масового випуску електромобілів сімейства I.D, інформує Bloomberg.
Модернізована емблема повинна добре виглядати і на передній частині машини, і на екрані смартфону.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Subaru визначився з назвою для нової гібридної моделі
У останні роки марка розгубила частину своєї емоційної привабливості, намагаючись бути "занадто німецькою", переконаний головний маркетолог компанії Йохен Зенгпіль.
Нинішній логотип Volkswagen з'явився у 2012 році. В порівнянні з емблемою зразка 2000 року, йому додали візуального об'єму, але в цілому символ з букв VW принципово не змінювався з 1978 року.
Коментарі