Концерн Volkswagen розпочав тестування передсерійних зразків "однолітрового" концепту XL1. Ходовий прототип без жодного камуфляжу попрапив на очі фотошпигунам під час низькотемпературних випробувань. Зі знімках можна скласти повне враження про вигляд майбутньої серійної моделі.
Про те, що серійне виробництво унікального концепту почнеться в 2013 році, керівництво концерну Volkswagen заявило ще в січні минулого року. Найімовірніше, в серію модель піде під тим же ім'ям, під яким виступала як прототип - тобто, Volkswagen XL1. Проте в VW хоч і називають плановане виробництво "серійним", не забувають уточнювати, що серійна партія буде гранично обмеженою і навряд чи перевищить 100 примірників.
Прем'єра концепту відбулася в 2011 році в Катарі. Автомобіль, що витрачає менше одного літра палива на 100 км шляху, має унікальну аеродинамікою і забезпечений гібридною силовою установкою. Вона складається з двоциліндрового 48-сильного дизеля і 27-сильного електромотора, об'єднаних за допомогою коробки передач DSG з двома зчепленнями. Здатний концепт пересуватися і на електротязі - в цьому разі енергії акумуляторів йому вистачить на 35 км пробігу. Всупереч очікуванням, економічний концепт вийшов досить динамічним - до 100 км/год він розганяється за 11,9 секунди.
Незважаючи на обмеженість партії, в Volkswagen розраховують продавати серійні XL1 мало не по всьому світу. В усякому разі, вже заявлено, що автомобілі з'являться не тільки у європейських, а й у американських, і китайських дилерів. А от скільки коштуватиме суперекономічний автомобіль, поки не відомо.
Коментарі