В Женеву привезли концептуальний елетромобіль Quant e-Sportlimousine, який оснащений батареями nanoFLOWCELL .
Довжина автомобіля 5257 мм, двері в довжину більше двох метрів, а колісна база дорівнює 3198 мм. При цьому машина оснащена чотирма мотор-колесами, які в піку видають 925 к.с.
Постійна потужність скромніше - 653 к.с. Зате крутний момент у кожного мотор-колеса - 2900 Нм. Розгін до 100 км/год за прогнозами займає всього 2,8 с, а максималка досягає 380 км/год. Прогнозований запас ходу автомобіля 400-600 км.
Система складається з двох резервуарів, наповнених електролітами, і помп, які постійно прокачують робочу рідину вздовж іонообмінної мембрани. Безпосереднього контакту (а відповідно, і хімічної реакції) між ними немає.
Склад електролітів не розголошується, проте творці заспокоюють тих, хто сумнівається в їх екологічності - кажуть, що реагенти можна просто виливати в каналізацію, попередньо розбавивши водою.
Енергія, що виробляється батареєю надходить у блок суперконденсаторів, а після передається на електромотори. Відпрацьований електроліт можна буде перезарядити від розетки ,від звичайної батареї, або швидко замінити свіжим, як на звичайній заправці.
У планах компанії створення декількох випробувальних ходових прототипів, а також сертифікація машини в 2015 році.
Коментарі