Відповідний параметр закріплений в оновленому проекті держбюджету-2014, текст якого розміщений на веб-сайті Верховної Ради.
Згідно з пояснювальною запискою до законопроекту, на виконання прийнятого у 2013 році закону про утилізацію ТЗ, яким встановлено, що витрати пунктів прийому утилізованих ТЗ компенсуються за рахунок коштів від сплати утилсбора, вводиться нова бюджетна програма "Компенсація витрат, пов'язаних з утилізацією МС" з обсягом видатків по спецфонду держбюджету в сумі 960 млн грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Корпорація "Богдан" виступила проти скасування спецмита на автомобілі
У той же час, при формуванні бюджету на 2014 рік передбачено розширення джерел наповнення дохідної частини за рахунок зарахування екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації ТЗ в спецфонд.
Як повідомлялося, закон "Про утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів", який набрав чинності 8 серпня, закон про внесення змін до Податкового кодексу щодо сплати екологічного податку - 1 вересня 2013 року.
Прийняті закони передбачають, що вітчизняні автовиробники звільняються від сплати збору під гарантії створення утилізаційних потужностей.
Суми утилізаційного податку (з урахуванням базових ставок - 5,5 тис. грн для легкових і 11 тис. грн для інших ТЗ - та коригуючих коефіцієнтів) складають для нових легкових автомобілів (залежно від об'єму двигуна) від 4,73 тис. грн до 30,25 тис. грн, для нових комерційних вантажних автомобілів і автобусів (в залежності від повної маси) - від 8,8 тис. грн до 14,74 тис. грн.
У той же час уряд України відповідним законопроектом схвалив скасування коригувальних коефіцієнтів до ставок утилізаційного збору, проте остаточна редакція змін до закону повинна бути прийнята Верховною Радою.
У свою чергу автоімпортери вважають дискримінаційною норму про звільнення від сплати утилсбора автовиробників. Росія, яка ввела утилізаційний збір у вересні 2012 року, під тиском СОТ прийняла рішення поширити сплату збору з 1 січня 2014 року і на власних автовиробників.
Коментарі
6