
Автомобільний ринок України в березні показав падіння по відношенню до лютого на 34%. Порівняно з I кварталом 2013 року падіння продажів нових іномарок склало 13%.
Разом з тим у квітні ринок опуститься ще нижче через втрату кримського авторинку і ризиків на південному сході України.
Про це свідчать дані відділення стратегічного розвитку "Атлант-М", пише Дело.
"Такі низькі, як у березні, обсягів продажів за місяць на авторинку не було з лютого 2010 року. Головна причина - обвал курсу гривні. Це призвело не тільки до підвищення цін на автомобілі, але і до істотного падіння фактичного рівня доходів і заощаджень населення. Також різко погіршилася впевненість покупців в майбутньому і їх схильність до купівлі товарів тривалого користування", - заявив директор відділення стратегічного розвитку "Атлант-М" Олексій Терещенко.
Крім того, зазначає експерт, попит лютого 2014 частково "вибрав" продажі, які могли б припасти на весну.
"Політична нестабільність, природно, теж вносить свої корективи", - інформує Терещенко.
За даними "Атлант-М", у квітні ринок опуститься ще нижче. До інших негативних факторів додадуться фактична зупинка продажів автомобілів в Криму, а також операційні ризики на південному сході України (Донецька область на другому місці по продажах серед регіонів України).
За підсумками першого кварталу 12 марок з ТОП-20 "в мінусі" порівняно з минулим роком. Зазначимо дворазове падіння продажів колишніх лідерів - Hyundai і Kia. Найбільший приріст продажів у Daewoo (+88%), трохи менший у Peugeot (+75%), Geely (+51) і Mazda (+44%).
Лідером рейтингу продовжує залишатися Geely. Друге місце займає Toyota, яка піднялася в рейтингу на чотири позиції порівняно з квартальними показниками минулого року. У Renault третє місце, на п'ять рядків вище торішніх показників. Провали і злети марок в рейтингу відображають різну політики імпортерів в умовах кризи - деякі намагаються розпродавати склади, інші різко скоротили обсяги операцій, щоб не нести курсові збитки.
Сегмент преміальних автомобілів теж постраждав від кризи і впав на 20% в порівнянні з I кварталом 2013 року. Лідерство утримує Audi.
Коментарі