З 1 вересня 2013 року в Україні діє закон Про утилізацію транспортних засобів, а також сплачується екологічний податок з знову ввезених транспортних засобів (нових та вживаних). Але як повідомив AUTO-Consulting генеральний директор ВААІД Олег Назаренко, за 4 місяці українці так і не здали на утилізацію жодного автомобіля.
Принаймні, це випливає з відповіді на запит Асоціації в Мінекології. Якщо утилізація транспортних засобів і проводилася, то в звичайному режимі, що діяв до 1 вересня 2013 року - тобто приватникам, з виплатою як за металобрухт.
Тим не менш, в рамках закону в Україні принаймні на папері створено мережу центрів з утилізації транспортних засобів, які відповідають найвищим стандартам ISO, зі всіма необхідними сертифікатами. Мало не в кожному великому місті. Притому, такі мережі створювали відразу декілька виробників (ЗАЗ, Богдан, КрАСЗ, Єврокар, Еталон, КрАЗ), які, відповідно, звільнені від сплати утилізаційного збору.
Нагадаємо, що в бюджеті на 2014 рік заплановано видатки в розмірі 960 млн. гривень на компенсацію цих центрів за утилізацію транспортних засобів.
Але віддавати свої машини безкоштовно українці просто не бажають. Зате нещодавно у Верховній Раді з'явився законопроект, який передбачає порядок компенсації автовласникам за здаються на утилізацію автомобілі. Можливо, що після його прийняття ситуація почне змінюватися, і цим мереж утилізаційних центрів таки знайдуть застосування.
Принаймні, це випливає з відповіді на запит Асоціації в Мінекології. Якщо утилізація транспортних засобів і проводилася, то в звичайному режимі, що діяв до 1 вересня 2013 року - тобто приватникам, з виплатою як за металобрухт.
Тим не менш, в рамках закону в Україні принаймні на папері створено мережу центрів з утилізації транспортних засобів, які відповідають найвищим стандартам ISO, зі всіма необхідними сертифікатами. Мало не в кожному великому місті. Притому, такі мережі створювали відразу декілька виробників (ЗАЗ, Богдан, КрАСЗ, Єврокар, Еталон, КрАЗ), які, відповідно, звільнені від сплати утилізаційного збору.
Нагадаємо, що в бюджеті на 2014 рік заплановано видатки в розмірі 960 млн. гривень на компенсацію цих центрів за утилізацію транспортних засобів.
Але віддавати свої машини безкоштовно українці просто не бажають. Зате нещодавно у Верховній Раді з'явився законопроект, який передбачає порядок компенсації автовласникам за здаються на утилізацію автомобілі. Можливо, що після його прийняття ситуація почне змінюватися, і цим мереж утилізаційних центрів таки знайдуть застосування.
×
Коментарі
3