2 травня 1892 року в Києві запустили електричний трамвай, перший у Російській імперії, третій у Східній Європі після Будапешта (1888) і Праги(1891).
Будівництво розпочали у вересні 1891 року на Олександрівському узвозі, нині — Володимирському. А завершили вже до лютого 1892-о.
До запуску електротрамвая в Києві вже функціонували паротяги та кінний трамвай. Обидва види були дуже популярні, не зважаючи на шум і задимленість парового.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Торпеда влучила в пасажирський лайнер
На початку травня 1892 року перші два трамвайні вагони з електродвигунами прибули до Києва. Їх створили брати Струве на московській фабриці за американськими кресленнями.
2 травня вагони випробували на Олександрівській вулиці на Подолі, а 8 травня — на Олександрівському узвозі, на лінії з Подолу на Хрещатик. 9 червня електричний трамвай тестувала офіційна комісія, а 13 червня він запрацював для пасажирів.
"Пасажирський рух на електричній залізниці вже розпочався. Вагони переповнені публікою, при чому багато хто по декілька разів їздять Олександрівським узвозом вгору і вниз, цікавлячись цією важливою для Києва новинкою", – написали в газеті "Киевлянин" про цю подію.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Випустили сотий "Москвич-400"
Уже через рік після запуску прибутки від електричного трамвая значно перевищили видатки на його обслуговування, тому те, що електричному трамваю немає конкурентів, було очевидним.
30 квітня 1991 року випустили останню німецьку малолітражку Trabant.
За 30 років виробництва випустили понад 3 млн машин цього бренду. Trabant, з німецької "супутник", назвали на честь першого запущеного радянського супутника у листопаді 1957 року. Ця машина стала символом цілої епохи для німців.
Коментарі