У травні 2019 року реєстрації автомобілів в Росії обвалилися на 18%, до 124,5 тисяч машин.
Показник серйозно відрізняється від статистики продажів, яку наводить Асоціація європейського бізнесу (АЄБ). Згідно з інформацією організації, спад склав всього 6,7%, до 137,6 тисяч машин. Розбіжність у показниках реєстрації і продаж склала майже 9,6%.
В автокомпаніях розповідають, що причина різниці в тому, що дилери дають завищені показники продажів. Найчастіше це відбувається в березні, коли виробники закривають фінансовий рік і вимагають звіти.
Імпортери звітують глобальним офісам, і їм "теж важливо показувати позитив".
Як результат, заявлені у березні продажі дилери встигають "наздогнати" тільки в травні або навіть в червні і змушені поступово знижувати заявлені продажі до реальних.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Не ПТУ, а коледж" — сервісні центри МВС показали правильну термінологію
Між тим, концерни постійно підвищують плани продажів, і дилери в Росії змушені балансувати між скромними купівельними показниками і виконанням плану. У разі виконання "норми" вони отримують різні бонуси і виплати.
"Баласт" непроданих машин постійно зростає і, залежно від бренду, може скласти від 3% до 50% від заявлених показників. Такі машини не підпадають під акції концернів, поступово "просаджують" дилерів і можуть призвести до банкрутства за умов, скажімо кризи в країні.
Купуючи такі машини, страждають і покупці. Гарантійний талон починає діяти з моменту, як дилер відзвітував про продаж. Тому термін гарантії скорочується, розповіли на tsn.ua.
Компанія Ford припиняє виробництво автомобілів в Росії. Працівники одного з заводів зняли прощальне відео на знак ліквідації підприємства.
Коментарі