У Лос-Анджелесі підвели підсумки традиційного Design Challenge, який щороку проходить в рамках автомобільної виставки. Згідно з умовами конкурсу, кожен рік дизайнерам доводиться виконувати нове творче завдання. Цього разу учасники створювали автомобіль для кінозйомок.
Концептуальна розробка Smart 341 Parkour визнана найкращою під час Лос-Анджелеського Design Challenge. Цього разу у завдання дизайнерських команд входило придумати не тільки автомобіль, який міг би знятися в кіно, але і саме це кіно. В контесті взяли участь шість дизайн-студій, які представляли, крім Smart, марки Mercedes-Benz, Subaru, Maybach, Honda і Hyundai.
ФОТОРЕПОРТАЖ: Автошоу в Лос-Анджелісі: Honda "потовстішала", Mazda стала економнішою
У Maybach придумали класичний засіб пересування для Попелюшки, Honda - автомобіль для постапокаліптичного майбутнього, корейська розробка допомагає героїні-вампіршу боротися з комуністами і Віссю світового зла, а в Smart придумали найбільш добродушний і сентиментальний сюжет.
Їх інноваційний автомобіль, як зрозуміло з назви, має здатність стрибати по стінах і плавати, і використовується початківцем репортером Енні для власних розслідувань. У конкретному сценарії йдеться про розшук декількох зниклих бабусь. Журі відзначило як "інноваційність та функціональність" проекту, так і "захопливий сюжет" фільму.
Коментарі
1