середа, 03 жовтня 2012 16:38

Toyota стала найдорожчим автомобільним брендом

Toyota стала найдорожчим автомобільним брендом
Лідером за вартістю бренду стала японська Toyota. Фото: vesti.ru

Американська організація Interbrand оприлюднила щорічний рейтинг найдорожчих брендів світу Best Global Brands. У підсумковий список, що складається з 100 марок, увійшли 12 автомобільних брендів і 1 мотоциклетний.

Отже, лідером за вартістю бренду (ринкова капіталізація корпорацій не розглядалася) стала японська Toyota. Експерти оцінили марку в $30,28 млрд, що на 9% більше, ніж роком раніше. У загальному рейтингу марка зайняла 10-е місце.

Слідом за "Тойотою" з невеликим відривом йде Mercedes-Benz, розташувавшись на 11-му місці в Топ-100 світових брендів. Вартість "трипроменевої зірки" оцінена в $30,09 млрд, що на 10% більше, ніж роком раніше.

Далі за списком, на 12-му рядку загальносвітового рейтингу, йде BMW. Його вартість - $29,05 млрд (+18% до минулорічних результатами).

Наступний бренд - японська Honda - йде з великим відставанням від трійки лідерів, на 21-му місці Топ-100. Вартість "Хонди" оцінена в $17,28 млрд. При чому це єдиний бренд із усього автомобільного списку, який продемонстрував падіння - на 11%.

Бренд Volkswagen опинився на 39-му місці загального рейтингу з вартістю в $9,25 млрд (+18%). Він замикає п'ятірку найбільш дорогих автомобільних брендів. Ford розташувався лише на 45-му місці загального списку. Його вартість оцінили в $7,95 млрд, що на 6% більше, ніж роком раніше.

Вартість марки Hyundai склала $7,47 млрд (+24%), що забезпечило цьому бренду 53-е місце в загальному рейтингу і 7-е місце серед автомобільних брендів.

З невеликим відривом за корейською маркою слід німецький Audi - $7,19 млрд, плюс 17% зростання і 55-е місце в Топ-100. Далі йде ще один німецький бренд - Porsche ($5,14 млрд, +12%). У загальному списку "Порше" дісталося лише 72-е місце. Відразу за ним, на 73-му місці, розташувався японський Nissan. Його оцінили в $4,96 млрд. І саме цей бренд можна назвати лідером по зростанню вартості за минулий рік - плюс 30%.

Цього року в рейтинг Interbrand вперше потрапила корейська Kia, опинившись на 87-му місці загального рейтингу і на 11-му місці серед автомобільних брендів. Вартість цього бренду склала $4,08 млрд. Новачкові програє Ferrari з оцінкою в $3,77 млрд (+5%) і 99-м місцем в загальному рейтингу.

Єдиний мотобренд - Harley-Davidson - розташувався на три рядки вище Ferrari, на 96-му місці. Його вартість оцінена в $3,85 млрд.

1. Toyota - $30,28 млрд (+9%)
2. Mercedes-Benz - $30,097 млрд ??(+10%)
3. BMW - $29,052 млрд (+18%)
4. Honda - $17,280 млрд (-11%)
5. Volkswagen - $9,252 млрд (+18%)
6. Ford - $7,958 млрд (+6%)
7. Hyundai - $7,473 млрд (+24%)
8. Audi - $7,196 млрд (+17%)
9. Porsche - $5,149 млрд (+12%)
10. Nissan - $4,969 млрд (+30%)
11. Kia - $4,089 млрд (new)
12. Harley-Davidson - $3857 млрд ??(+10%)
13. Ferrari - $3,770 млрд (+5%)

Зараз ви читаєте новину «Toyota стала найдорожчим автомобільним брендом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути