вівторок, 12 червня 2018 00:14

Радянські "Волги" і "Запорожці", німецький Mercedes і французький Citroen – відбулося ралі на ретроавто
30

Фото: Олена Капнік

У Кам'янці-Подільському фінішував ІІІ Міжнародний фестиваль стилю "Ретрофест". Захід тривав з 8 по 10 червня.

У рамках "Ретрофесту" провели ралі на ретроавтомобілях "Від фортеці до фортеці". Участь у ралі взяли 20 екіпажів. Усі автомобілі розділили на три клас. У класі F віднесли машини після 1976-го року випуску. До класу G потрапили автомобілі, виготовлені до кінця 1976-го. У ралі також брали участь машини класу "Національний".

Ретро-ралі "Від фортеці до фортеці" стало третім етапом Кубку України з історичними автомобілями. Перший пройшов у Києві на фестивалі OldCarLand. Другий – у Львові на Leopolis Gran Prix. Ще три відбудуться до кінця нинішнього року – в Олександрії, на Західній Україні і на осінньому фестивалі OldCarLand.

За кожну помилку екіпажу нараховували штрафні бали. Чим більше балів набирав штурман і пілот, тим менше шансів у нього було на перемогу. Протяжність ділянки, якою проходили перегони, 53 км.

Автор: Володимир Мукан
 
На старті учасникам ралі видали годинник для фіксації часу та маршрут. Основним завданням для учасників було правильне проходження всієї дистанції з дотриманням Правил дорожнього руху.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Раритетні автомобілі, повітряні гімнасти і дитячий показ мод – відбувся "Ретрофест"

"Ралі на раритетних автомобілях не на швидкість, а на регулярність руху. Це класичні перегони зі спортивними елементами. Автомобілі їхали від мурів Старої фортеці за місто і, згідно маршрутному листу, поверталися назад. При цьому екіпажі повинні були дотримуватися регулярності руху. Автомобіль мав з максимальною точністю за часом прибути на пункти контролю часу. За кожне відхилення екіпажам нараховували штрафні бали", - пояснює Gazeta.ua представник AutogradRallye з Харкова Ігор Болотов. Цього року він став органызатором ралі "Від фортеці до фортеці".

Перше місце у класі F посів екіпаж Ігоря Лащенка. Власник синьої ГАЗ-21 "Волга" 1960 року випуску також став переможцем у конкурсі елеганції. Разом зі своїм штурманом одягнули широкі штани, сорочку і кашкети.

Автор: Олена Капнік
 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Американські, європейські та радянські машини на вулицях старого міста - відбулося ралі у класичних авто

Першість у класі G виборов Валерій Савицький з Кам'янця Подільського на автомобілі ВАЗ 2106 85-го року. Його авто має оригінальну фарбу і "рідні" хромовані деталі. Другу і третю нагороду повезли у Київ. Друге місце посів Павло Лозовенко на своєму зеленому ГАЗ-24. Третє – Олександр Навроцький на синій "Волзі" 78-го року випуску.

Автор: Олена Капнік
 

Лідером у класі "Національний" став власник ЗАЗ 965 Олександр Тукачов. На своєму жовтому "Запорожцеві" він здобув другу поспіль перемогу в ралі "Від фортеці до фортеці".

Торік маршрут ралі довжиною 50 км пролягав від мурів фортеці до "Подільських товтрів". Першість у заїзді класу F посів Ford P4b 20M. Пілот Дядя Фара та його незмінний штурман Вєрочка прибули на фестиваль з Харкова.

Зараз ви читаєте новину «Радянські "Волги" і "Запорожці", німецький Mercedes і французький Citroen – відбулося ралі на ретроавто». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути