Новий позашляховик Infiniti QX 50 почали продавати з кінця минулого року. Він побудований на новій платформі. У оснащенні машини застосували чимало сміливих інженерних рішень. Аби ближче познайомитися із автомобілем, беремо його на тест-драйв.
Знайомство
Коричневий Infiniti із панорамним дахом і закритими дзеркалами стоїть на паркінгу. У нього 20-дюймові колеса і кліренс 22 сантиметри. По всьому контуру нижньої частини кузова встановлені пластикові накладки. Капот, як і в інших Infiniti, - дутий, із двома різкими ребрами жорсткості. Але коротший, ніж в попередніх моделях. Цьому посприяло поперечне розташування двигуна.
Задні ліхтарі створені за допомогою 3-д-проектування — внутрішня частина втоплена всередину, зовнішня виступає, щоб грязюка й пил мінімально погіршувала якість світла. Подібно до попередніх моделей цього японського виробника, у новинки 4 камери, що дають можливість водієві повністю контролювати ситуацію навколо автомобіля. Ще одна закріплена в районі салонного дзеркала заднього огляду, вона зчитує знаки й розмітку на дорозі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Потужний 6-циліндровий двигун і море електроніки - тест-драйв Infiniti Q70
Іnfiniti QX50 оснащена, як перевіреними виробником системами, так і новими. Однією із інноваційних особливостей позашляховика є силовий агрегат. Силовий агрегат — 2-літровий турбований, бензиновий. Його потужність 249 к.с.
Це перший у світі серійний автомобіль, обладнаний турбованим двигуном зі змінним ступенем стиснення. При стисненні 8 до одного на високих обертах силовий агрегат видає найбільшу потужність. При стисненні 14 до одного на низьких обертах – максимальну економію.
Оглядаємо багажник
Багажний відсік новинки чималий — на 565 літрів. Він добре розпланований. З обох боків всередині вмонтовані гачки для пакетів і сумок. Є розетка на 12 вольт для під'єднання різноманітних пристроїв. Також є кілька ніш для дрібних речей.
Запасним колесом позашляховик не комплектують. Замість нього під фальш-підлогою є місце для речей та акумулятор із елеткропристроями. Дверця багажника із електричним приводом.
Оглядаємо салон
На другому ряду сидінь вільно поміщається троє високих людей. Чимало місця для ніг. Є підігрів сидінь. Крім цього для пасажирів передбачені окремі кліматичні налаштування із дефлекторами повітря й екраном, розміщені між передніми сидіннями.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Інфініті QX60" попереджає про перевищення швидкості
У картах дверей вмонтовані спеціальні штори проти сонця. За потреби ними можна закрити вікно.
Дві частини заднього сидіння можна підсувати вперед-назад, змінювати нахил спинок і вмикати обігрів.
За кермом
Салон оформлений у коричнево-білих кольорах. Торпеда й карти дверей оздоблені трьома видами шкіри, деревом клена і металом. Пластик скрізь м'який. Джойстики й ручки дверей віддають металевою прохолодою. Центральна частина торпеди злегка повернута до водія. По її центру — два сенсорні монітори. Нижній слугує, як кнопкова панель. А верхній відображає результат маніпуляцій.
Замість звичного важеля автоматичної коробки передач встановлений джойстик. Режим "паркінгу" винесений на окрему кнопку. Це зручно, подібна система перемикання передач впроваджена в QX30. Недалеко від важеля знаходиться кнопка запуску двигуна.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Інфініті QX30" відчиняється від дотику
Передні сидіння окрім підігріву й електроприводу, мають електровентиляцію. Вони мають широкі зручні подушки, під час відкриття водійських дверей відсовують для зручності виходу водія. Мають пам'ять на декілька положень. Кермо оснащене підігрівом, електроприводом регулювань. Воно також змінює положення перед входом-виходом водія до свого місця. Незручно, що тепло на кермі вмикається не окремою кнопкою, а через сенсорну панель.
Рушаю
Тисну кнопку запуску двигуна, перевожу джойстик варіатора у режим драйв і тисну на газ. Машина зривається із місця і прискорюється трохи більше ніж за 7 секунд до 100 км/год. Автоматична коробка перемикає передачі плавно, без ривків. Незвично, що через скло видно масивний дутий капот. На лобове скло проектуються цифри із показниками швидкості.
У автомобіля — чотири режими їзди — економічний, нормальний, спортивний і режим із власними налаштуваннями. Система повного приводу працює в автоматичному режимі. Електроніка під'єднує задні колеса, коли пробуксовують передні.
Керування автомобілем гостре, підвіска — вміру жорстка. Спереду тут - "макферсон", позаду - багатоважільна. Завдяки цьому крени на поворотах невеликі. Цікаво, що система керування тут нагадує джойстик ігрової приставки — сигнал від керма до коліс йде не жорсткою передачею через рульовий вал, а дротами, вона називається "Дак" другого покоління.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Великий багажник і повно електроніки - на що насправді здатен Nissan X-Trail
Під час поїздки містом час від часу загоряються індикатори біля передніх — дверей, повідомляють про перешкоди у мертвій зоні видимості. Якщо електроніка виявляє завади перед лицевою частиною машини, позаду чи збоку, вмикається відповідна камера й відео транслюється на монітор.
Неподалік від супермаркету біля Центрального залізничного вокзалу здаю заднім ходом — і автомобіль раптом зупиняється хоча я тисну на газ. Так QX 50 діє, коли виявляє ймовірність наїзду на людину чи інший автомобіль.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тяговитий двигун і азартний характер - тест-драйв нового Nissan Qashqai
На заміській дорозі кросовер добре керований. На швидкості 130-140 км/год відчувається запас потужності. На Бориспільській трасі випробовую круїз-контроль. Він адаптивний — якщо автомобіль попереду знизить швидкість, QX 50 також пригальмує. У такому режимі їзди витрата палива мінімальна — 7,6-8 літрів. У місті у нормальному режимі машина споживає до 11 літрів пального.
QX 50 — це преміальний технологічний позашляховик. Він підійде для довгих міжміських подорожей й комфортного пересування містом. Завдяки автоматичній системі повного приводу може долати легке бездоріжжя у вигляді гравію, грунтовки і ожеледиці тощо.
Коментарі