Концерн Ford презентував в Детройті друге покоління суперкара Ford GT.
Випуск новинки приурочений до п'ятдесятилітнього ювілею перемоги в 24-годинному марафоні Ле-Мана спорткара Ford GT 40, який потім перемагав в Ле-Мані ще три роки поспіль.
В основі машини лежить вуглепластиковий монокок з алюмінієвим підрамником, а кузовні панелі з композитних матеріалів зроблять GT 40 одним з найлегших у своєму класі. Відмовилися американці і від важких багатолітрових двигунів, забезпечивши Ford GT шестициліндровим твін-турбо мотором EcoBoost потужністю більше 600 к. с., з яким на пару буде працювати семиступінчаста роботизована КПП з двома зчепленнями.
Машина отримала 20-дюймові легкосплавні диски, спеціально розроблені шини Michelin Super Sport Cup 2 з оригінальним малюнком протектора, активний задній спойлер, який міняє кут атаки в залежності від режиму руху, мультимедійну систему SYNC третього покоління, РК-дисплей замість приладової панелі, на який виводиться різноманітна інформація, і гоночне кермо з кнопками управління режимами роботи двигуна, трансмісії і підвіски.
Хоча до початку запуску в серійне виробництво залишається ще як мінімум півтора року, серійний автомобіль навряд чи буде сильно відрізнятися від прототипу.
Коментарі