Більшість європейців вважають, що жінки поводяться за кермом набагато обачливіше, ніж представники сильної статі. Що найцікавіше, більше половини чехів вважає, що якнайгіршими водіями є немолоді чоловіки, чиї голови покривають звичайні кепки. Немолодий водій в кепці викликає побоювання і у 40% німців. Примітно, що більшість опитаних вважають, що жителі інших країн Європи водять машину акуратніше, ніж вони самі. Тільки чверть респондентів з Румунії і Німеччини упевнені в собі і вважають себе кращими водіями.
Також цікавим фактом стало те, що практично одноголосно всі європейці визнають, що червоний колір автомобіля є не тільки одним з найпопулярніших, але і найбезпечнішим з тих, що існують. Що стосується пріоритетів у виборі кольору, то окрім червоного, опитані відзначили чорний, синій і відтінок металік. Насправді в досліджуваних країнах купують автомобілі червоного, синього, зеленого, білого, чорного квітів і відтінків сірого металліка.
Майже у всіх автомобілістів основним приводом сісти за кермо є необхідність подолати шлях від будинку до роботи і назад. Другою за популярністю причиною виявилося використання автомобіля в робочих цілях.
Соціологи поцікавилися у респондентів і їх перевагами у виборі автомобільних марок. Не дивно, що в цьому питанні переваги віддаються місцевим виробникам. Так, кожна третя машина в Чехії - Skoda, кожна друга в Румунії, - Dacia. У Німеччині найбільш поширені Volkswagen, тоді як маркам BMW, Audi і Mercedes віддає перевагу куди менше число жителів.
У Польщі, де немає національного автовиробника, особливої прихильності одного бренду авто не спостерігається. А в Угорщині найпопулярнішою машиною, як з"ясувалося, є японська Suzuki, збір автомобілів якої ведеться саме в цій країні, повідомляє Newsru.
Коментарі