




У сімействі Renault Megane з'явився "заряджений" універсал. У виконанні GT 220 модель отримає двигун від Megane RS і спортивну підвіску, а також деякі візуальні відмінності. Продавати універсал французи планують на 11 ринках Європи та Азії.
Концерн Renault почне продажі власного "зарядженого" універсала Megane GT 220 вже в листопаді.
Універсал оснастили дволітровим турбованим двигуном, який встановлюється також і на хот-хетч Megane RS, проте для Megan Estate його дефорсировали з 265 до 220 кінських сил (Ford Focus ST Wagon розпорядженні 250 к.с.). Відомо, що разом з 6-ступінчастою "механікою" французький універсал витрачає 7,3 л палива на 100 км, а от динамічними характеристиками виробники поки не поділилися.
Крім потужного двигуна, Renault Megane GT 220 Estate отримав спортивну підвіску, модернізоване рульове управління і потужні гальма від хот-хетча Megane RS. Візуально версію GT 220 можна буде відрізнити за деякими глянцево-чорним елементам оздоблення, включаючи корпуси дзеркал, воздухозаборникам, рейлингам і відповідним шильдиками. Крім того, універсал забезпечать чорними 18-дюймовими колісними дисками.
Коментарі