Французький автовиробник Renault оприлюднив свій новий компактний кросовер, прототипом якого був концепт Captur. Серійна машина отримала те ж ім'я, оригінальну, але більш спокійну, ніж у концепту зовнішність і модульний салон від мінівена. Світова прем'єра моделі пройде на автосалоні в Женеві в березні поточного року.
Перший міський кросовер Renault поєднує в собі, як заявляє виробник, якості відразу трьох класів автомобілів: кросовера (висока посадка і збільшений кліренс), мінівена (модульний салон) і седана (динаміка).
Дизайн Captur відповідає новій фірмовій стратегії, розробленій Лоренс ван ден Акер. В її ж стилі виконаний і представлений раніше новий Clio.
Виглядає новинка досить оригінально, щоб бути поміченою в загальному міському потоці. І не тільки через свій насичений помаранчевий колір (до речі, в ньому ж дебютував і концепт Captur). Саме зовнішність концептуального автомобіля лягла в основу стилю серійного кросовера. Новинка відрізняється масивною передньою частиною і водночас плавними лініями кузова. При цьому вітрове скло має низький нахил, що надає динаміки образу кросовера. Екстер'єр виконаний у двох кольорах, що останнім часом стало популярним віянням. Контраст традиційно створений між кузовом і дахом з дверними стійками.
Машина має компактні габарити. Довжина кросовера становить 4,12 м. При цьому всередині досить просторо. До речі, інтер'єр у машини вийшов досить цікавими і ненудним. Виробник використав двоколірну схему для оформлення салону. Додатково покупцям буде запропонована маса варіантів для персоналізації машини.
Для найбільшої зручності компанія вирішила зробити салон машини модульним, як у мінівенів. Правда, подробиць про те, скільки поклажі влізе в машину, поки немає. Ймовірно, більше інформації буде надано в рамках прем'єри кросовера в березні.
Повідомляється, що вже в базовій версії Captur буде добре оснащений. Наприклад, стандартна версія буде включати карту безконтактного доступу, допоміжну систему старту в гору і задній парктронік. Такі опції характерні для "бази" автомобілів більш високого класу.
В основі кроссовера лежить платформа від нового Clio. Компанія нескромно називає "візок" "еталоном в B-сегменті в області комфорту керування автомобілем". Captur отримає на вибір гаму бензинових і дизельних двигунів, що відрізняються хорошою динамікою і ще більш приємними даними витрати палива.
Збирати новинку будуть на іспанському заводі Renault в Вальядоліді. Про найцікавіше, тобто ціни на кросовер, виробник замовчав.
Коментарі