
Введення утилізаційного збору в Україні не вирішить проблеми українського автомобілебудування.
Про це заявив міністр економічного розвитку і торгівлі Петро Порошенко в інтерв'ю виданню "Комерсант-Україна".
Він зазначив, що, можливо, список країн, щодо яких запроваджено цей збір, варто розширити, "тому що автомобілі з Російської Федерації не більш небезпечні для навколишнього середовища, ніж автомобілі з Індії або Китаю".
Крім того, міністерство зараз перебуває в процесі переговорів щодо підвищення митних зборів на імпортні автомобілі.
Існує два варіанти: або введення цих заходів, на що є всі підстави, або невведення, якщо вдасться договру з партнерами, сказав Порошенко. На сьогоднішній день визначеності, за яким із двох цих шляхів піде відомство, поки немає.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Без земельного банку неможливо відкрити ринок землі - "регіонал"
"У цьому рішенні часто бачать подвійне дно, але я хочу запевнити, що ситуація в автомобілебудуванні така, і статистика останніх місяців це підтверджує, що галузь потребує підтримки. У вивіреній, дуже обережній, але підтримці. До слова, це стосується не тільки автомобілебудування", - сказав міністр.
За його словами, це стосується і транспортного, і сільськогосподарського машинобудування, і електроніки. Зараз 90% продаваної в Україні продукції машинобудування імпортного походження, зазначив він. Це пов'язано з тим, що імпортна продукція різними шляхами підтримується і субсидується в країнах її виробництва.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вибори в Україні контролюватимуть 200 тисяч міжнародних спостерігачі - прогноз
"Я зацікавлений в тому, щоб українське машинобудування також було захищене. Хочу нагадати: провідні економісти світу стверджують, що основною загрозою нинішньої кризи стане скорочення робочих місць в розвинених країнах, і проблема збереження національної промисловості успішно вирішується менш ніж у 50% країн", - підкреслив Порошенко.
Нагадаємо, з 1 вересня Росія ввела утилізаційний збір на імпортні автомобілі. На думку експертів, це має на меті в першу чергу захистити російський автопром в умовах різкого зниження мит після вступу РФ до СОТ.
У відповідь на дії Росії Кабмін встановив утилізаційний збір на всі автомобілі, що ввозяться з РФ. Згідно з відповідною постановою, юридичні та фізичні особи, які імпортують для вільного обігу транспортні засоби та кузови для них з Російської Федерації, зобов'язані самостійно забезпечити подальшу заготівлю та утилізацію відходів (кузовів, акумуляторів, полімерних, гумових і інших виробів), або укласти договір з профільними підприємствами (що мають потужності і необхідні дозвільні документи) про проведення утилізації з урахуванням затверджених урядом граничних цін.
Коментарі
12ПРЕЗИДЕНТ УКРАИНЫ- Р Е Ц И Д И В И С Т .
пора вводить визы для братьев славян,дохрена понаехали
нарешті в нас хоч хтось в уряді не піджимає сцикліво хвоста при слові "расссєя"..все вірно, нам потрібно відстоювати СВОЇ інтереси і СВОЇХ виробників! чому ми повинні прогинатися під цю імпералістичну доярку? хай шукає собі іншу корову. з України вже дрсить, сподіваюся Порошенко отримає перемогу в усіх цих війнах
дай боже нашему телятку вовка з"iсти
обмовився,вашему телятовi
А не ввести ли нам утилизационный сбор на российский газ и наших депутатов.
порошенко захищає національного виробника, тому змушений вдаватися до методів, якими діє по відношенню до нас росія, адже з ними по іншому не можна, москалі тільки коли відчувають силу стають сумирними
Порошенко защищает свои интересы, в первую очередь. Он то как раз и является владельцем автовыробныком в Украине, а на остальное ему пописять.
Раз владеет таким бизнесом то пусть учится им управлять и правильно торговать.
кому в Украине нужен его ширпотреб. сам то на классной иномарке ездит.
Посмотрите на Беларусь 99 % ездят на иномарках европейского производства.Не кого не хочу обидеть,понятное дело,что люди приобретают автомобили согласно своим доходам.Почему наши власти лобируют свои интересы и вынуждают основную массу народа Украины ездить на тазиках отечественного и Российского,Китайского,Индийско го производства,при этом продают их в 3-ри раза дороже себ/мости.Сами ездят на"майбахах" не одно депутатское педрило неприехало в РАДУ на"таврии".Почему эта блятская власть вынуждает людей со средним достатком ездить на"тавриях,жигулях,чери-куку" при этом постоянно увеличивая пошлину на ввоз автомобилей из европы.Это враги народа которые всячески препятствуют,чтобы в Украине люди имели нормальные пусть б/у европейские авт
ПП, интересно узнать, а кто создал и лоббировал условия, чтобы 90% продаваемой в Украине любой продукции и сырья для создания "украинсокой" продукции было импортного происхождения?
Правильно, Петро. Тільки повна заборона на ввезення цього сміття та комплектувальних, в першу чергу з Кацапстану та і Китаю теж, допоможе нашому автопрому.
ну автопрому-не автопрому, а то що особисто порошенку і васадзе - так це точно.
)))) Підозрюю що це найсолодший сон цього шоколадного зайця-покращувача 
Скоро купуватимемо "вітчизняні" пиріжки Богдан і авто "люкс-класу" Форза за цінами Мерседес Віто і Ауді А8