




90 років тому 14 квітня світ побачив перший автомобіль шведської компанії Volvo. З латинської Volvo означає "я кочусь".
Автомобіль випустили на заводі у місті Гетеборг у 1927 році. Це був кабріолет. Він мав ім'я Jakob, але офіційно називався ÖV4. Букви ÖV позначали, що модель має відкритий верх, а 4 - кількість циліндрів двигуна.
Jakob обладнали підвіскою з довгими ресорами спереду і ззаду. Двигун мав 28 к.с., розвивав швидкість до 90 км / год.
Відкритий 5-місний кузов Jacob був темно-синього кольору. Його сконструювали з листової сталі, ясена, берези та бука. Передня панель була повністю з дерева.
У салоні стояла ваза для квітів, попільничка і на вікнах були фіранки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Продадуть єдиний Mercedes-Benz 680 S Torpedo Roadster
Всього зібрали 300 ÖV4 - в умовах прохолодного клімату Швеції відкрита версія моделі не стала популярною.
До речі, перед випуском першого авто Volvo постало питання символу, який зобразити на капоті. Емблемою обрали кільце зі сталі - це данина шведській важкій промисловості, бо автомобілі почали виробляти зі сталі саме цієї країни. Окрім цього, кільце Volvo називали також "символом Марса" - римського бога війни. А діагональна смуга поперек решітки радіатора, яка теж потім стала частиною емблеми, була лише способом прикріплення кільця. За чутками, з тих пір кільце і смугу на радіаторній решітці почали пояснювати як щит і спис Марса.
Коментарі