Автовиробники не шкодують грошей на промокампанію своїх машин. Інколи бюджети реклам автомобілів може у кілька разів перевищувати бюджети музичних кліпів зірок - йдеться про мільйони доларів за 1-5 хвилинний ролик.
Gazeta.ua знайшла найдорожчі в історії реклами автомобілів.
Ferrari/Shell - 2007 рік, $4,5 млн.
На честь 60-річчя італійського спорткара зняли ролик, де вінтажний Ferrari мчить Лондоном, Ріо-де-Жанейро і Нью-Йорком, закінчивши свою подорож на заправці Shell.
Honda - 2003 рік, $6,2 млн.
Ця реклама отримала золото на конкурсі "Каннські леви". Відео знімали протягом 3 місяців. Зробили 606 дублів, щоб кожна деталь зіграла свою роль: у сюжеті відео за принципом "спадального доміно" зображені деталі розібраного автомобіля Honda. За словами творців відео, вони працювали без комп'ютерної графіки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Volkswagen презентував оновлений Golf
Chrysler - 2011 рік, $12 млн.
Рекламу зняли із запрошеною зіркою - репером Емінемом. Він роз'їжджає в Chrysler 200 вулицями Детройта, головного автомобільного міста країни.
BMW - 2001 рік, $25 млн.
Стільки коштує серія з 8 рекламних фільмів для автомобіля - The Hire. Однією з серій стала реклама від Гая Річі за участі Мадонни. Вона запросила собі гонорар $1 млн.
Jaguar - 2014 рік, $8 млн.
Цей ролик має назву "Рандеву британських лиходіїв". У ньому зіграли такі актори, як Том Хіддлстон (Локі), Сер Бен Кінгслі (Мандарин у "Залізній людині"), і Марк Стронг (лорд Блеквуд у "Шерлоку Холмсі") .
Коментарі