




Український ліфтбек В-класу "Славуту" - ЗАЗ-1103 - почали випускати на базі "Таврії" з 1999 року. Її розробив Запорізький завод у партнерстві з корейським Daewoo Motors.
ЗАЗ-1103 був передньопривідним автомобілем. Під капотом мав 1,2 л карбюраторний двигун потужністю 58 к.с. або 1,3 л - на 63 к.с. Двигуни працювали у парі з 5-ступеневою механічною коробкою передач.
ЗАЗ випускав спеціальні версії "Славути" для людей з інвалідністю - ЗАЗ-110377, ЗАЗ-110378, ЗАЗ-110387.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Комфорт і безпека: Volvo презентувала в Україні новий універсал
Останні "Славути" зійшли з конвеєра у 2011 році. За 12 років свого існування розійшлось 140 614 примірників.
У середині 2017 року "УкрАвто" пообіцяв запустити у виробництво ZAZ Slavuta Nova. Її презентували на Столичному автошоу минулого року. Новинку обладнали бензиновим 1.6-літровим "атмосферником" потужністю 126 к.с. і 5-ступеневою механічною коробкою передач.
Gazeta.ua пропонує фотодобірку кращого тюнінгу українського автомобіля.
Коментарі
1