четвер, 04 жовтня 2018 14:32

Перше масове авто і машина часів Третього Рейху - найстаріші автомобілі фестивалю OldCarLand
12

Американський автомобіль Ford model T. Експонат 1923 року випуску.
Фото: Олена Капнік
 У народі Ford model T називали "Бляшана Лізі".
Найстаріше авто фестивалю Ford model T 1909 року випуску.
Автомобіль темно-зеленого кольору має дерев'яний каркас.
Спортивне авто Buick 6 Speedster 1921 року.

Вихідними пройшов 9-й найбільший технічний фестиваль України OldCarLand. На столичному ВДНГ презентували близько тисячі одиниць різної техніки.

Легковики, вантажівки, мотоцикли й велосипеди виставили просто неба. Представлені експонати привезли з різних регіонів України, Білорусі, Латвії, Литви, Польщі, Німеччини.

Найстаріший автомобіль нинішнього фестивалютамериканський Ford model T 1909 року випуску. Автомобіль Ford Motor Company випускала з 1908-го по 1927-й рік. У народі машина відома як "Бляшанка Лізі".

Автомобіль темно-зеленого кольору має дерев'яний каркас. Капот у формі п'ятигранної призми з пласким верхом. У чотирьохдверному авто великі передні крила, широкі ґрати радіатора. Спереду - дві великі круглі фари. Ззаду - малий ліхтар.

Автор: Олена Капнік
  Найстаріше авто фестивалю Ford model T 1909 року випуску.
Найстаріше авто фестивалю Ford model T 1909 року випуску.

Ford T має чотирициліндровий двигун. Потужність — 20 к. с. Максимальна швидкість — 64-72 км/год.

Один з найстаріших автомобілів 9-го OldCarLand - Buick 6 Speedster 1921 року. Це американське спортивне авто збирали для участі у перегонах на виживання.

На автомобілі цього класу 1920-го у перегонах Торга Флоріо протяжністю 432 км брала участь гонщиця Марія Антуанетта. Вона виступала під номером 12.

Автор: Олена Капнік
  Спортивне авто Buick 6 Speedster 1921 року.
Спортивне авто Buick 6 Speedster 1921 року.

Автомобіль має великі передні і задні крила. У нього прямокутна решітка радіатора. По боках - дві великі круглі фари. У нього не має дверей. Зверху - полотняний змінний дах. Зліва кузова - змінне додаткове колесо. Справа - сигнал-дудка. Ззаду автомобіля - один ліхтар і багажник-скриня.

3. На осінній фестиваль техніка у столицю приїхав ще один американський автомобіль Ford model T. Експонат 1923 року. Його випускали мільйонними серіями на заводі Генріха Форда.

Двохдверне купе чорного кольору. У нього також дерев'яний каркас, обшитий металом. Авто має так званий "високий" капот, що переходив у кузов без заокруглення.

Автор: Олена Капнік
  Американський автомобіль Ford model T. Експонат 1923 року випуску.
Американський автомобіль Ford model T. Експонат 1923 року випуску.

Біля передніх крил розташовані дві великі фари. Спереду - велика прямокутна решітка радіатора. Колесамають дерев'яні спиці. Передні колеса більші. Задні мають менший діаметр.

На ВДНГ також показали довоєнний Opel P4 1935 року. Його випускали з 1935-го по 1937-й рік на заводі в Руссельхаймі. P4 - один з перших масових німецьких автомобілів.

Темно-синє авто двохдверне. Двері відчиняються за рухом. Перед ними розташовані вказівники поворотів з лампами всередині. Вони вмикаються за допомогою ручки в салоні.

Автор: Олена Капнік
  Авто коштувало 1500 рейхсмарок. P4 був доступний для більшої частини населення.
Авто коштувало 1500 рейхсмарок. P4 був доступний для більшої частини населення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Перший серійний автомобіль Ford T, Chevrolet Брєжнєва і радянський лімузин - стартував найбільший технічний фестиваль OldCarLand

Круглі фари стирчать з панель, які відходять від крил. На широкій хромованій решітці радіатора - логотип P/4. Ззаду автомобіля - прикріплене додаткове колесо.

Об'єм двигуна - 1,2 л. Його потужність - 23 к.с. Машина розганяється до 85 км/год. На 100 км витрачає близько 10 л пального.

Зірка цьогорічного фестивалю - Packard Super Eight 1935 року. Його вартість оцінюють у $500 тис. Автомобіль люкс-класу компанія Packard випускала в американському штаті Мічиган.

Спереду в автомобілі - вертикальна решітка радіатора і масивні крила. Зверху на крилах - великі овальні фари. Знизу - круглі. З обох боків лобового скла також виступають фари. На капоті - хромований птах.

Автор: Олена Капнік
  Packard Super Eight 1935 року коштував 0 тис.
Packard Super Eight 1935 року коштував 0 тис.

Біля передніх дверей - круглі дзеркала. Біля дверей водія - додаткове колесо і сигнал-дудка.

Авто має складний тканинний дах. Ззаду на ньому - прямокутне вікно. Двері багажника відкриваються доверху. На них - логотип фірми. По обидва боки багажника - маленькі червоні ліхтарі.

Ще одне із найстаріших авто фестивалю - DeSoto S 6 1939-го. Марку розробила американська компанія Chrysler. Таку саму модель подарувалисім'ї мультиплікатора Волта Діснея за те, що він намалював гарну рекламу для цього бренду.

Автор: Олена Капнік
  Таку модель подарували сім'ї мультиплікатора Волта Діснея.
Таку модель подарували сім'ї мультиплікатора Волта Діснея.

Машина має великі квадратні фари. Вони вбудовані у масивні передні крила. Широка решітка радіатора має горизонтальні хромовані стержні. Капот складається з двох частин. Лобове скло також розділене на дві частини.

Під капотом - шестицилінтровий двигун об'ємом 4 л. Мотор розвиває 96 к.с. Працює у парі із 3-ступінчастою механічною коробкою передач.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Придатними були тільки каркас і днище" - на OldCarLand показали унікальну парадну "Волгу"

Ровесник "американця" - автомобіль Skoda Popular. Його виготовили у Чехословаччині 1939-го. Модель випускали до 1946-го.

Авто дводверної модифікації біло-синього кольору. Має відкритий кузов, полотняний змінний дах.

Спереду - велика горизонтальна решітка радіатора. На бампері - фари. Дві - круглі, дві овальні. На масивних крилах розташували дві великі овальні фари і дзеркала. Хромована емблема винесена на капот. На задніх крилах - маленькі ліхтарі.

Автор: Олена Капнік
  Чехословацька Skoda Popular
Чехословацька Skoda Popular

Під капотом - чотирициліндровий двигун. Його потужність 41 к.с. Мотор працює у парі з триступеневою коробкою передач.

9-й фестиваль ретроавтомобілів OldCarLand розпочався 28 вересня. Тривав три дні на території столичного ВДНГ. Негласна тема нинішнього осіннього OldCarLand – американські автомобілі. Серед майже тисячі автомобілів виставили лінійку машин General Motors, привезли перші серійні моделі автомобілів у світі, які почали виготовляти у Штатах.

Зараз ви читаєте новину «Перше масове авто і машина часів Третього Рейху - найстаріші автомобілі фестивалю OldCarLand». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути