У четвер, 27 вересня, в столиці Франції відкрився Паризький міжнародний автосалон. Це одна з найстаріших автомобільних виставок у світі, що проводиться з кінця XIX століття. У дев'яти павільйонах виставкового центру Porte de Versailles на площі в 96 тис. кв. м відбудеться більше 100 прем'єр.
У Citroеn зробили ставку на "міський шик": новачок-стиляга DS3 Cabrio, DS4 і DS5 в лімітованої серії Pure Pearl, моделі C4 L і C-Elys?e - для ринків країн, що розвиваються, популярний в Європі C3 Picasso - настільки різнопланова техніка повинна підкреслити багатовекторність розвитку "подвійного шеврона". Навіть у часи спаду продажів.
Peugeot 208 буде представлений в потужних варіантах GТi (1,6-літровий турбомотор розвиває 200 к.с.; 6-ступінчаста "механіка", автомобіль призначений для пересування по дорогах загального користування) і R5 (1.6-літровий турбомотор розвиває 280 к.с ., повний привід, 5-ступінчаста секвентальна КПП, у другій половині 2013 року автомобіль змінить на ралійних трасах Peugeot 207). Буде у 208-го і версія, що представляє собою мікс компактних розмірів і преміумного оздоблення інтер'єру.
Французи з Renault приготували до домашнього автофорумів головну публічну прем'єру - нову Clio, причому і у версії RS Новий компакт - це перша серійна модель, зовнішність якої розроблена під керівництвом нинішнього шеф-дизайнера Renault Лоуренса ван ден Акер.
Нова Dacia Logan і оновлений Sandero (румунський виробник Dacia 14 років входить в концерн Renault), які дебютують в столиці Франції, стануть нам ще ближче. Виробництво моделі Logan вже під брендом Renault планується почати на потужностях "АвтоВАЗу" - позиціонувати новинку будуть між моделями Lada і Nissan Almera. За попередніми даними, почати збірку нового Logan в Росії повинні влітку наступного року. На автомобіль, що зовні став більш солідним, планується встановлювати новий турбомотор об'ємом 0,9 л потужністю 90 к.с. (той самий, що будуть ставити і на нову Renault Clio), а також два бензинові двигуни об'ємом 1,2 л (75 к.с.) І 1,6 л (106 к.с.).
Audi представить модель S3. Новий 2-літровий двигун з турбонаддувом розвиває 296 к.с., має гарну тяговитостью, а реалізувати всі його можливості допоможуть зменшений вага і перероблена підвіска. Розгінна динаміка нової Audi S3 - на рівні 5,1-5,4 секунди в залежності від типу коробки передач (зі звичною "механікою" автомобіль розганяється повільніше).
На стенді BMW - прямого конкурента Audi - очікується поява повнопривідних версій "одинички": BMW 120d xDrive і BMW M 135i xDrive. Крім того, баварці представлять новий базовий мотор для 1 Series: BMW 114d будуть оснащувати 1,6-літровим 95-сильним мотором, середня витрата якого складе 4,3 л.
Mercedes привіз відразу кілька електричних моделей: Concept B-Class Electric Drive, серійну версію SLS AMG Coup? Electric Drive і smart BRABUS electric drive. Перший відрізняє насамперед запас ходу: більше 200 км виключно на акумуляторі, оскільки мова йде про електромобіль, а не про гібрид. Заявлена ??потужність електричного B-Class - 100 кВт (пора звикати до кіловата в показниках потужності), максимальний крутний момент - 310 Нм.
Mazda, представивши нову Mazda6 на автосалоні в Москві, приберегла дещо і для Парижа: версія новинки з кузовом універсал буде показана саме тут. 2-літровий бензиновий і 2,2-літровий дизельний мотори (останній, до речі, відповідає нормам Євро-6 і має дві версії потужності - Standart і High), кузов у ??новому фірмовому стилі Kodo - Soul of Motion.
На стенді Honda головна увага гарантовано приверне оновлений CR-Z: 1,5-літровий мотор гібрида розвиває тепер 135 к.с., причому крім серійного варіанту Honda планує показати і його бойову версію - GT, яка вже пройшла хрещення гоночним треком в рамках Super GT Championship.
Не загубиться серед новинок і Honda Civic з новим 1,6-літровим дизелем потужністю 118 к.с. Ця версія здатна долати на 3 л палива 100 км. Правда, економічність новітнього мотора зуміють оцінити в першу чергу європейці.
Головні новинки від Toyota демонструють подальше розширення сімейства Auris. По-перше, в Парижі представлять гібридну версію цієї моделі (як і "вихідний" хетчбек, Auris Hybrid будуть збирати на заводі в Великої Британії). Але екооріентований варіант - це не все. За тойотівською традиції, ім'ям Verso позначають більш містку версію - і цей випадок не виняток: 7-місний Auris Verso отриманий шляхом внесення 300 змін до "звичайний" хетчбек Auris. Гамма моторів - від бензинового 1,6 - до 2,2-літрового дизеля, трансмісії - механічні, автоматичні або варіаторні. Машина, розроблена силами Toyota Motor Europe, буде вироблятися на заводі в Туреччині.
Lexus представить в Парижі Lexus LF-CC Concept, причому в назві автомобіля криється ключ до розгадки його ринкового майбутнього: серійний варіант буде конкурувати з німецькими купе - індекс СС ??означає "compact two-door coupe". Середньорозмірні дводверні Audi, BMW Mercedes - ось у кого цілить Lexus. Залучити покупців планується фірмовим блюдом, а точніше - гібридною силовою установкою. У всякому разі LF-CC Concept оснащений саме таким мотором - приводом на задню вісь.
Коментарі
1