В Америці, де звертати увагу на витрату пального донедавна вважалося поганим тоном, з"явився новий тренд - мода на гібридні автомобілі. На автосалоні, який проходить зараз в Нью-Йорку гібриди в центрі уваги. Свою частку на перспективному ринку має намір отримати і Hyundai.
В Америці новинці мало бути економною - автомобіль, який претендує на завоювання штатівського ринку, повинен відповідати найбільш вимогливим смакам. Тому немає нічого дивного в тому, що американській публіці свій новий гібрид Hyundai представила на базі моделі Sonata 2011 модельного року (незважаючи на те, що в самій Кореї гібриди продаються вже з 2008 року).
У порівнянні з попередником у новинки видозмінені грати радіатора, оновлені бампери і знижений (на 0,03%) коефіцієнт аеродинамічного опору - показник важливий, особливо для гібридів.
Штати найбільший ринок гібридів - тут вони є на будь-який смак і колір, і вибір у покупців особливо широкий. Для тих, кому потрібні компактні автівки, є Chevrolet Volt і Ford Fusion. Тим, хто віддає перевагу великим седанам, підійде Toyota Camry. Якщо потрібен кросовер, є Lexus RX400h.
Бензиновий двигун у корейському гібриді працює за циклом Аткінсона (подібний мотор стоїть на Lexus HS 250h). Такі мотори економічніші за звичайні, але вимагають високих обертів. Однак для автомобілів з гібридною силовою установкою це ідеальний вибір, оскільки бензиновий мотор у них починає працювати після набору швидкості.
Hyundai Sonata Hybrid здатна їздить лише на електриці. Проте в прес-релізі не повідомляється, яку відстань автомобіль може проїхати в такому режимі.
Немає поки даних і про ціну гібрида. Втім, знаючи улюблений маркетинговий прийом корейців - ціновий демпінг, неважко прогнозувати, що прайс на Hyundai Sonata Hybrid за океаном виявиться дуже цікавим.
Коментарі
1