




Бразильський автосалон став місцем прем'єри ще одного компактного кросовера: про свою увагу до цього сегменту заявила компанія Honda, що показала в Сан-Паулу "вседорожню" модифікацію популярного хетчбека Jazz. Новинку назвали Twist і збираються вивести на бразильський ринок з дня на день.
Honda Twist відрізняється від "донора" добре знайомими по кроссоверам подібного класу рисами зовнішності: легким "вседорожниє" обважуванням кузова з нефарбованого пластика (включаючи колісні арки) і накладками на бампера, оформленими під алюміній. Крім того, новинку оснащену рейлінгам на даху, 16-дюймовими колесами і модернізованим оформленням решітки радіатора і головної оптики.
Ні підвіска, ні силові агрегати моделі змін не зазнали. У Honda запевняють, що не стали збільшувати кліренс хетчбека, щоб не псувати його керованість, за яку він цінується покупцями. Що стосується двигунів, то Twist планується оснащувати 1,5-літровим двигуном, здатним перетравлювати як бензин, так і етанол. Він розвиває 115 кінських сил і буде агрегатуватися з механічною КПП або "автоматом".
Між тим, в Honda не відмовляються від планів випустити на ринок повноцінний кросовер на платформі Jazz/Fit - саме його японці збираються продавати в Європі, тоді як Twist, швидше за все, залишиться привілеєм Латинської Америки.
Коментарі