10 лютого 1979 року розпочалося виробництво Mercedes W460, більше відомого як Gelandewagen ("Кубик").
У переклады з німецької Gelandewagen означає "автомобіль для бездоріжжя" або G-klasse. Автомобіль з'явився завдяки іранському шахові Пехлеві, який 1973 року замовив Mercedes 20 тис. позашляховиків, щоб оснастити власну армію. Проте, коли закінчили розробку автомобіля, шах втратив владу. Таким чином, W460 вирішили випускати в цивільних версіях.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Виготовляв ткацькі верстати і мопеди - історія Suzuki
Найперші Gelandewagen були задньопривідними з переднім мостом, який підключали вручну. Також пропонували два бензинових і два дизельних двигуни. В Австрії W460 продавався під маркою Puch G, а у Франції - Peugeot P4. Люксова версія Gelandewagen W463 з'явилася 1990 року.
Gelandewagen підтвердив свій статус міцного і надійного автомобіля 1983 року, коли на ньому виграли ралі-марафон "Париж - Дакар".