Стали відомі результати останніх краш-тестів, проведених європейською організацією Euro NCAP. У випробуваннях на безпеку у відповідності з діючою методикою взяли участь шість моделей: BMW 2 Active Tourer, Nissan Pulsar, Renault Megane, Skoda Fabia, Suzuki Celerio і Tesla Model S.
Практично всі зазначені автомобілі впоралися з випробуваннями на "відмінно" і отримали найвищий рейтинг безпеки Euro NCAP - п'ять зірок. Однак є два винятки. По-перше, це - компакткар Suzuki Celerio, який заробив лише три зірки. Зокрема, кількість балів було знижено за незадовільну захист від хлистових травм задніх пасажирів, низьку захист ніг водія, а також ризик отримання травм шиї та грудей трирічною дитиною. Крім того, на чотири зірки оцінили експерти безпека Renault Megane. Бали були зняті за ризик отримання травм при фронтальному зіткненні, а також погану захист водія і пасажирів при ударі ззаду.
А ось безпеку інших зазначених моделей нарікань експертів не викликала. Найбільшу суму балів за безпеку отримав компактвен BMW 2 Active Tourer, у якого експерти нарікають лише на низьку захист правої гомілки водія, а також ризик отримання травм пішоходів при ударі об капот.
Високо оцінили експерти і безпека електричного седана Tesla Model S. При цьому електронні системи безпеки заробили максимальну оцінку серед зазначених протестованих моделей.
Високої оцінки заслуговує і Skoda Fabia - хетчбек сильно додав у питаннях безпеки при зміні поколінь. Однак повністю від недоліків автомобіль не позбавлений - так, Fabia показала низьку захист пасажирів від травм хлистів при ударі ззаду, а також ризик отримання пішоходом травми при ударі об верхню частину капота.
Коментарі