середа, 20 червня 2018 15:38

Експерт розповів, хто гальмує питання євроблях

Експерт розповів, хто гальмує питання євроблях
Експерт і керівник компанії "Автоконсалтинг" Олег Омельницький. Фото: Новое Время

У четвер Верховна Рада розгляне один із двох законопроектів, який покликаний вирішити проблему євроблях.

15 червня у парламенті зареєстрували законопроекти № 8487 і № 8488. Тексти проектів на сайті парламенту поки що відсутні.

- Особливість нових законопроектів у тому, що вони зменшать акцизний податок. Скасують обмеження щодо євро-5 для імпортованих вживаних авто в Україну. Введуть досить жорсткі санкції за використання нерозмитнених авто, - каже Gazeta.ua автомобільний експерт і керівник компанії "Автоконсалтинг" Олег Омельницький.

Яка ймовірність, що законопроекти приймуть?

- Все залежить від депутатів. Будуть досить великі баталії над цими законопроектами. Обидва законопроекти обговорили на всіх рівнях. Якщо в четвер буде велика підтримка при включенні до порядку денного, зміни одного з них розглянуть, можливо, приймуть.

Якщо протягом 3-х місяців ці законопроекти не приймуть, які наслідки?

- Не вирішиться ситуація з нерозмитненими авто, і вони надалі заповнюватимуть український ринок. Продажі нових машин падатимуть, що призведе до значних збитків для українського автопрому і бюджету України вцілому. Український автомобільний ринок стане зовсім не захищеним. Поки не досягнуть консенсусу між захистом ринку і механізмом легалізації авто з іноземними номерами, подальші зміни митних правил для ввезення авто на єврономерах не мають сенсу. Якщо законопроект приймуть, кількість автівок на єврономерах значно зменшиться.

Немає політичної волі зрушити це питання з мертвої точки

Чому питання євроблях гальмують вже 2 роки?

- Це вигідно для тих, хто цим займається.

Як найшвидше вирішити питання з євробляхами?

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ставка для електромобілів та митні послаблення - 10 особливостей закону для євроблях

- Немає політичної волі зрушити це питання з мертвої точки. Має бути урядова пропозиція врегулювати це питання і позиція сильної держави, щоб поставити крапку в цій ситуації. Шляхом заборони ввозу автівок на єврономерах в Україну.

Яка користь і яка шкода від пропонованих законопроектів?

- Позитив у тому, що зменшиться акцизний податок. Доступ до українського ринку отримають не тільки автівки євро-5. Посилять контроль за переміщенням і використанням транспортних засобів на єврономерах. Негатив у тому, що ми одною рукою вводимо санкції і намагаємось приєднатися до ЄС шляхом введення екологічних стандартів, а іншою рукою відкриємо ширше двері для не екологічних авто і шкоди вітчизняному автомтопрому.

В Україні пропонують скоротити акцизні ставки на ввезення автомобілів на іноземних номерах. Крім того, посилити покарання за нелегальне ввезення машин і порушення митних правил.

Крім того, чиновники пропонують змінити покарання за порушення правил. Адже за ввезення в Україну авто на єврономерах і його передачу в треті руки загрожує 17 тис. грн штрафу. За проходження реєстрації не у визначений термін - штраф від 85 до 170 тис. грн. Причому штраф або позбавлення водійських прав на рік загрожує водіям, які сіли за кермо неоформленої машини.

Зараз ви читаєте новину «Експерт розповів, хто гальмує питання євроблях». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути