Tesla Model S з часу появи стала електромобілем, що має найдовший пробіг на одному заряді. Машина вирізняється з поміж інших оригінальними дизайнерськими рішеннями, відсутністю виступаючих ручок і кнопок у салоні.
"Це лише одна сторона медалі. Будова кузова електромобіля і його ходової частини також нетипова для сучасного автопрому. Машину проектували зовсім з іншим підходом", - говорить спеціаліст сервісу Electrocars Андрій Мельниченко.
Він виокремив 5 особливостей у будові Tesla Model S.
Кузов із алюмінію і склеєні деталі
До такого рішення вдалися, аби зробити машину якомога легшою. Аби деталі були міцними, вони мають багато ребер жорсткості. Цікаво, що сполучені між собою не точечною зваркою, а іншими типами з'єднання - клеєм, заклепками та кріпленнями.
"Спосіб сполучення залежить від частини машини, навантаження на деталі й її контакт із вологою. У районі скріплення багатьох деталей нанесений клей. Потім ці два елементи стискають спеціальним пресом і ще й заклепують. Таке з'єднання не лише міцне, а ще й не накопичує вологи", - говорить Андрій Мельниченко.
Має раму й оснащений заднім приводом
Електромобіль Tesla Model S побудований на алюмінієвій рамі, подібно до "американської класики". Завдяки цьому в нього чималий запас міцності для того, щоб витримати лобовий удар. До рами прикріплений електродвигун, також в неї вбудовані акумуляторні блоки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні "Теслу" презентували раніше, ніж у Євросоюзі
"Американці давно їздять на рамних задньопривідних машинах. Model S також побудована за цим принципом. Така конструкція електромобіля забезпечує його високу ремонтопридатність. Більшість сучасних виробників роблять легковики таким чином, аби в них не загинула людина. Tesla Model S зроблена з розрахунком врятувати й основні вузли машини", - говорить спеціаліст.
Зібраний вручну
Багато деталей, які в інших машинах ставлять автоматизовано, на Tesla монтують люди.
"Це помітно за різними позначеннями маркерами на деталях, щедрим намазуванням герметика в корпусі редуктора. Всі пістони й стяжки вручну поставлені", - говорить Андрій.
Ходову роблять із запасом міцності
"Якщо подивитися на передні стакани кузова, то вони вилиті із алюмінію. Практично не деформуються. Стосовно деталей ходової, то вони зроблені таким чином, що їх не потрібно міняти вузлами. Достатньо зняти й поставити конкретний зношений елемент. Більшість виробників не йдуть таким шляхом", - каже фахівець.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 звичок людей, які пересіли на електромобіль
Гальмівні накладки можуть служити понад 200 тис. км. Вони повільно стираються, бо власники машин часто знижують швидкість скидуванням ноги із педалі газу, використовуючи режим рекуперації. Під час цього заряджаються акумулятори.
Комп'ютер машини отримує оновлення через інтернет
Автомобіль приєднаний до інтернету через СІМ-картку. Для нього достатньо сигналу 2 G. З мережі отримує оновлення. Інформація про машину надходить на сайт виробника.
"У разі викрадення електромобіля, його, мов мобільний телефон, можна заблокувати через офіційний сайт. Тоді викрадач не зможе ним пересуватися. Машина перетвориться на безкорисну груду металу", - пояснює спеціаліст сервісу Electrocars Андрій Мельниченко.
Коментарі
1