Новий Nissan X-Trail почали продавати з грудня минулого року. Новинка є модернізованою версією третього покоління машин цієї моделі. Коштує такий від 566 150 грн.
Щоб ближче познайомитися із новинкою, беремо її на тест-драйв у автосалоні на вул. Корабельній.
Знайомство
Жовтогарячий масивний позашляховик очікує нас біля автосалону. У машини чимало змін порівняно із попередньою версією - світлодіодні фари, змінені бампер і капот. Емблема покрита прозорим пластиком. Зовні помітно, що автомобіль у найбагатшій комплектації "Текна". У нього вбудовані камери у бічних дзеркалах, панорамний дах і кріплення на даху для багажника.
Машина з переднім приводом. Оснащена 1,6-літровим турбованим дизелем на 130 "коней".
Тисну кнопку водійської ручки - спрацьовує замок. Однак тільки цих дверцят. Інші відчиняються після натиснення кнопки на передніх пасажирських дверях. Це доволі продумане рішення з боку автовиробника. Адже у більшості випадків водій їздить сам. І щоразу відчиняти і зачиняти абсолютно всі двері немає потреби. Дверцята багажника - з електроприводом.
Оглядаю багажник
Багажник більший, ніж в авто попереднього покоління на 15 літрів, має об'єм 565 літрів. Всередині є шість металевих гачків для кріплення вантажу, розетка на 12 вольт. Плафон із лампочкою лише з одного боку й низько розташований. Коли у відсіку багато речей праворуч, простір погано освітлюється.
Проте домкрат встановлений у зручному місці - за пластиковою обшивкою ліворуч. Фальш-підлога складається з двох частин. Одну з них можна використовувати як поличку чи перегородку багажника. Під нею вміститься три-чотири невеликі сумки. Трохи нижче - запасне колесо, а в ньому - низькочастотний динамік музичної системи.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тяговитий двигун і азартний характер - тест-драйв нового Nissan Qashqai
За потреби багажник можна збільшити, якщо підсунути задні сидіння вперед. Суттєво розширити простір для вантажу можна, якщо скласти спинки задніх сидінь.
Оглядаю салон
Одразу в ого впадає те, що задні двері мають більший кут відчинення, ніж у корейських моделей цього класу. Зручно заносити в салон дитяче крісло чи габаритний вантаж. Ззаду чимало простору для ніг і голови. Вільно поміщаються троє дорослих зростом 2 метри.
На світлофорі двигун сам вимикається - спрацьовує система "старт-стоп"
Задній ряд складається з одного одинарного крісла й подвійного. Обидва рухаються вперед-назад, можна змінювати кут нахилу спинок. Непрактично, що верхня частина підлокітника у складеному вигляді заходить у багажний відсік. Якщо там брудно, він теж забрудниться.
За кермом
Посадка за кермом зручна, бічні стійки не заважають огляду. Пластик оздоблення якісний, шкіра приємна на дотик.
Торпеда зроблена з м'якої пластмаси із шкірямними вставками. Нове кермо "Ніссана" в нижній частині не заокруглене, а пласке. Тому зручно вставати з водійського місця. Крім цього має тонші шпиці. Через це зчитувати показники панелі приладів зручно в будь-якому положенні рульового колеса.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Спортивна керованість і яскравий дизайн - тест-драйв Nissan Juke
Сидіння комфортне. Має елетропривід і підігрів. Як і в попередньому поколінні цієї моделі, у нього широкий діапазон регулювань. До речі, із водійського місця можна вмикати також підігрів заднього дивану.
Рушаємо
Тисну кнопку запуску двигуна і рушаю. Позашляховик їде плавно. Педаль газу чутлива. Варіатор змінює передачі без ривків. Великі вибоїни біля трамвайних колій на вул. Верхній Вал автомобіль проходить відчутно. Однак плавніше за менший "Кашкай". На світлофорі двигун сам вимикається - спрацьовує система "старт-стоп" для економії пального. Відпускаю ногу з гальм - і машина заводиться. У міському потоці й невеликих заторах споживає 6,3 л дизпалива на 100 км. Якщо увімкнути економічний режим, витрата зменшиться на 0,1-0,2 л. Проте прискорюватиметься авто повільніше.
На правій і лівій стійці час від часу миготять жовтогарячі індикатори. Це попередження про перешкоди в мертвій зоні видимості. Як тільки інше авто чи людина наближаються до кузова "Х-Трейла", їхнє зображення виводиться на центральний монітор.
Дорожні знаки й смуги сканує електронна система
На Бориспільській трасі при 90 км/год позашляховик витрачає менше пального - 5-5,3 л. Розганяюся до 150 км/год - двигун працює шумніше, машина добре керована, не парусить. На моніторі панелі приладів з'являється крупне зображення знака з максимальною допустимою швидкістю 130 км/год. Так автівка просить скинути швидкість до дозволеної. Дорожні знаки й смуги сканує електронна система, встановлена за салонним дзеркалом.
За селом Гора Бориспільського району їдемо 10 км ґрунтовою дорогою з пагорбами. Підвіска менше рогойдує машину, ніж у моделі попереднього покоління, плавніше проходить дрібні ями. 21-сантиметрового кліренсу для такої місцевості достатньо. У півметровому броді авто забуксувало. Вимикаю антибуксувальну систему - "Х-Трейл" із першого разу виїздить звідти.
Під час повернення в Київ починається дощ. Машина автоматично вмикає двірники і фари.
Коментарі