середа, 13 січня 2016 13:08

10 марок, які покинули український авторинок
7

Samand
Saipa
Bogdan
Dodge

Український авторинок провалився на рівень 1969 року. Про це повідомляє AUTO-Consulting.

Падіння попиту змусило імпортерів відмовитись від "екзотики" і зосередитися на масових моделях, які часто купують українці. Одиничні продажі, найчастіше, не можуть окупити офіційний супровід бренду: підтримку складу запчастин, гарантію, навчання персоналу, сертифікацію та інших заходи, які виконує офіційний імпортер.

Не кажучи вже про просування і рекламу. Втримати збиткові бренди сьогодні не в змозі навіть великі корпорації.

Навіть, якщо це такий іменитий бренд, як, наприклад, Dodge. Після досить вдалих (або, як мінімум, яскравих) моделей Dodge Nitro, Dodge Caliber і Dodge Avenger, сьогодні ця марка вже офіційно не представлена в Україні.

Що вже говорити про менш імениті і конкурентностійкі бренди. Деяких "підкосив" стандарт Євро-5, який набрав чинності з 1 січня 2016 р. Відповідати йому змогли вже не всі.

У 2015 році в Україні офіційно припинилися продажі автомобілів іранського бренду Saipa. Малолітражки В-класу не виправдали бізнес-прогнозів за обсягами продажів і відповідали тільки стандарту Євро-4.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Продажі нових авто у 2016 році залежатимуть від податкової політики — експерт

Багато років в Україні з перемінним успіхом продавалися автомобілі інший іранської компанії - Samand. Але, судячи з вгасаючих продажів залишків, цю марку вже теж не поставлятимуть в Україну.

Припинив своє існування в Україні і імпортер китайської BYD. Автомобілі цієї марки мали непогані показники та обсяги продажів, і у свій час навіть могли претендувати на місце в трійці лідерів серед "китайців". Однак, труднощі 2015-го року, пов'язані як із загальною ситуацією в країні, так і з курсом гривні, призвели до офіційного припинення поставок автомобілів BYD в Україну.

Остаточно покинув український ринок і інший китайський бренд – Lifan. Хоча автомобілі цієї марки кілька років тому непогано стартували в Україні. Кросовер Lifan Х60 навіть користувався чималим попитом.

Покинув український ринок і третій китайський бренд FAW, що вже нагадує не просто тенденцію, а прямо втеча "китайців".

Українська марка легкових автомобілів "Богдан" теж перестала пропонувати авто в 2016-му. Найпопулярніші моделі "Богдана" збирали в Черкасах на базі відомих і дуже добре перевірених часом Вазівських моделей. У 2014-му році їх складання припинилася, але Богдан-2110 і 2111 ще були в запасі у дилерів. У 2015-му році їх остаточно розпродали, а заміна так і не з'явилась. Так, в 2016-му році бренд Богдан – це вже виключно автобуси і тролейбуси.

А ось автомобілі, зроблені в Росії, не дивлячись на всі обмеження і додаткові мита, все одно будуть офіційно поставлятися і (як розраховують імпортери), добре продаватися в Україні.

Те ж можна сказати і про автомобілі марки UZ-Daewoo. За даними AUTO-Consulting, не дивлячись на додаткові мита 12% на автомобілі з Узбекистану, дилери ще очікують відновлення поставок цих авто навесні, але ціни на них поки не відомі. Якщо до весни спецмито не скасують, UZ-Daewoo можуть подорожчати приблизно на $1 тис. Хоча, не виключено, що навесні до нас приїдуть вже не UZ-Daewoo, а авто під новим узбецьким брендом Ravon. Ми намагалися прояснити ситуацію у офіційного імпортера Peugeot в Україні, але зв'язатися з ним так і не вдалося.

Цього року також стало відомо в Україні не будуть офіційно поставлятися суперкари Ferrari і Lamborghini. Офіційні поставки в нашу країну автомобілів цих всесвітньовідомих марок здійснювали підрозділи групи компаній Vipos.

Наразі, за даними AUTO-Consulting, поки ведуться переговори по продовженню на 2016 р офіційних поставок у нашу країну автомобілів марки Bentley. Не зрозуміла до кінця доля і італійського бренду Lancia.

На тлі перерахованих змін, досягненням виглядає прихід в Україну нових брендів. Наприклад, китайської марки Zotye, з'явилася у нас в минулому році й успішно почала продажі.

Зараз ви читаєте новину «10 марок, які покинули український авторинок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі