пʼятниця, 16 червня 2017 12:42

Великий багажник і хороша керованість - тест-драйв універсала Chevrolet Cruze
46

У оновленій моделі збільшили кліренс
Фото: Володимир Мукан
Ходові вогні автомобіля вмикаються після запуску двигуна
Дизайн автомобіля виглядає гармонійно
У всіх універсалах встановлюють рейлінги для кріплення дахового багажника
У повній комплектації на автомобіль встановлюють литі диски

Оновлений Chevrolet Cruze почали продавати торік. У автомобіля змінена лицева панель, двигун і елементи ходової частини. В найдешевшій комплектації коштує від 393 360 грн.

Випускають автомобіль на заводі у Південній Кореї американського концерну "Дженерал Моторз". Його пропонують у різних кузовах — хетчбек, седан і універсал.

Ми беремо на тест-драйв універсал у повній комплектації за 544,56 тис грн. Він оснащений новим 1,4-літровим двигуном на 140 кінських сил і автоматичною 6-ступеневою коробкою передач. Також легковик має різноманітне начиння для поліпшення комфорту в дорозі - вбудований у колеса манометр, що вимірює тиск і надсилає дані на мультимедійний центр, систему "старт-стоп", яка глушить авто на світлофорах і заощаджує пальне, датчики дощу та світла, камеру заднього огляду, систему безключового доступу тощо.

Знайомство

Новий "Круз" має масивну, розділену на дві частини, решітку радіатора. Над протитуманними фарами — світлодіодні ходові вогні, що автоматично вмикаються після запуску двигуна. На даху — металеве кріплення для багажника.

Автор: Володимир Мукан
  Дизайн автомобіля виглядає гармонійно
Дизайн автомобіля виглядає гармонійно

На кожній із чотирьох дверних ручок — невеликі кнопки. Якщо їх натискає людина із брелком від авто в кишені, — відчиняється замок.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чим здивує новий китайський кросовер Chery - тест-драйв Tiggo 5

Задні двері мають глухі кватирки. Завдяки цьому вікна можна опускати повністю. У Hyundai Elantra цього ж класу заднє скло до кінця не ховається.

Замість шести подушок безпеки тепер встановлюють вісім

У дверці багажника вбудована камера заднього огляду. Зображення із неї виводиться на екран мультимедійної системи після увімкнення задньої передачі.

Автор: Володимир Мукан
  Ходові вогні автомобіля вмикаються після запуску двигуна
Ходові вогні автомобіля вмикаються після запуску двигуна

Підвіску машини пристосували до поганих доріг і підняли кліренс. Якщо у попередній версії він був 145 міліметрів, то зараз — 160. Стала кращою і безпека - замість шести подушок безпеки тепер встановлюють вісім

Автор: Володимир Мукан
  Підсвітка панелі приладів яскрава. Її можна регулювати
Підсвітка панелі приладів яскрава. Її можна регулювати

За кермом

На водійському місці сидіти зручно. Сидіння можна регулювати за висотою й змінювати рівень поперечної підтримки. Рульове колесо обтягнуте шкірою. На ньому кнопки керування мультимедійною системою, телефонними дзвінками та круїз-контролем.

Автор: Володимир Мукан
  Автомобіль оснащений датчиками дощу й світла. Части користуватися підрульовим перемикачем для цього не приходиться
Автомобіль оснащений датчиками дощу й світла. Части користуватися підрульовим перемикачем для цього не приходиться

Всі важелі й перемикачі розташовані у зручних і звичних місцях. До них довго звикати не приходиться. Наприклад, керування кондиціонером і вентиляційною системою стає знайомим із перших хвилин у салоні. Вмикання фар, протитуманників і двірників - традиційно на підкермових перемикачах. Мультимедійна система оснащена українською мовою. Має інтуїтивні налаштування і сенсорний монітор. З нею легше працювати, ніж із простішою системою Chery Tiggo і більш функціональнішою Lexus.

Автор: Володимир Мукан
  Торпеда автомобіля
Торпеда автомобіля

Торпеда автомобіля із твердого пластика. По периметру обтягнута сірою тканиною. Це непрактично, бо у вставках з матерії збирається пилюка. Гладке покриття із сірого пластика на важелі коробки передач легко подряпати обручкою. Хоча візуально вставки із світлого сірого пластика і тканини увиразнюють торпеду.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Великий салон і мала витрата палива — тест-драйв Nissan Sentra

У передній частині салону - два додаткові бардачки — один ліворуч від керма. Інший — над монітором. У ньому прогумована поверхня, на якій не ковзає телефон. Там встановлено гніздо USB, через яке можна зарядити мобільний пристрій або приєднувати флешку із музикою, та аудіовхід.

Торпеда автомобіля із твердого пластика. По периметру обтягнута сірою тканиною. Це непрактично, бо у вставках з матерії збирається пилюка.

Також доволі місткий підлокітник між передніми сидіннями. У ньому передбачений жолоб для протягування дротів живлення від розетки на 12 вольт. Наприклад, якщо треба зарядити телефон чи повер-банк, що всередині. Проте під пасажирським сидінням висувної шухляди, як у дешевшому універсалі Chevrolet Lacetti, не встановили. Зручно, що підстаканники в автомобілі можна регулювати за розміром склянки.

Автор: Володимир Мукан
  Заднє сидіння просторе
Заднє сидіння просторе

Оглядаємо салон

Салон автомобіля просторий. Ззаду вільно сідає троє дорослих. У людей зростом 190 сантиметрів голова в стелю не впирається. Нахил спинки заднього сидіння більший, ніж у такій за класом японській Toyota Corolla . Тому зручніше переносити довгу дорогу.

У багажнику є розетка на 12 вольт, металеві гачки й тримачі для закріплення багажу

Над задніми дверима, окрім ручки для пасажира, є кріплення для вішалок із одягом. Однак на відміну за такого ж за розмірами Nissan Sentra, вентеляційних дифлекторів для пасажирів позаду в Chevrolet немає.

Дивіться ВІДЕО: ТЕСТ-ДРАЙВ: Nissan Juke

Якщо спинки сидінь скласти, разом із підлогою багажника утворюється рівна поверхня. Зручно перевозити габаритні вантажі.

Автор: Володимир Мукан
  Багажник автомобіля на 500 літрів
Багажник автомобіля на 500 літрів

Оглядаємо багажник

Доступ до багажного відсіку хороший - задня дверця його відкриває практично по всій ширині. Сам багажник Chevrolet добре продуманий і великий - на 500 літрів. Фальш-підлогу можна відчиняти частинами. Це зручно, коли відсік завантажений, а треба під підлогою дістати якусь річ. Праворуч і ліворуч в багажнику — вглибини із пластику. У них добре перевозити речі, які бажано не перекидати, — пляшки з рідиною, пакети із соками, пакунки з борошном тощо. У багажнику є розетка на 12 вольт, металеві гачки й тримачі для закріплення багажу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 особливостей нового кросовера Chery

Було б добре, якби замість одного вбудованого ліхтаря праворуч в багажнику, їх було два. Коли праворуч все заставлено речима, в темну пору погано видно простір ліворуч.

Біля запасного колеса — квадратні відсіки для зберігання дрібних речей. Поличка біля спинок задніх сидінь має декілька відсіків для речей. За потреби її можна зняти.

Автор: Володимир Мукан
  Із новою лицевою частиною машина виглядає сучасніше
Із новою лицевою частиною машина виглядає сучасніше

Рушаємо

Тисну на гальма і заводжу машину кнопкою. Шуму двигуна практично не чутно. Переводжу важіль коробки передач у режим "драйв" і тисну газ. Педаль газу дуже чутлива. Після досягнення 50 км/год вмикається турбіна — авто розганяється швидше. Тяги двигуна вистачає із запасом. Навіть із вантажем і чотирма людьми в салоні Cruze добре прискорюється, їдучи під гору.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні представили рестайлінгову версію Chevrolet Cruze

Автоматична коробка передач перемикає передачі плавно. Має режим імітації ручного перемикання — рух ручки вперед — перехід на вищі передачі, назад — на нижчі.

В найдешевшій комплектації коштує від 393 360 грн.

Підвіска автомобіля жорсткіша, ніж у такого за класом японського Nissan Sentra , але кермо гостріше — чітко реагує на найменші рухи. За рахунок цього машину менше кренить у поворотах на швидкості й не так розгойдує на поганих дорогах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Спортивна керованість і яскравий дизайн - тест-драйв Nissan Juke

У місті авто маневрене. Габарити добре відчуваються завдяки хорошому огляду з водійського місця. Бічні дзеркала добре охоплюють простір у мертвих зонах. У салонне люстерко видно гірше, ніж в універсалі Renault Logan. Проте камера заднього огляду це компенсує. Під час руху задом вона не тільки відображає простір ззаду, а й будує траекторію, відповідно до руху кермом.

Автор: Володимир Мукан
  Автоматична коробка передач має режим ручного перемикання
Автоматична коробка передач має режим ручного перемикання

До 100 км/год на трасі розганяюся трохи більше ніж за 10 секунд. Коли стрілка спідометра доходить до 140 км/год, у машині стає шумніше, але авто добре тримає трасу. Вмикаю на кермі круїз-контроль. Він тримає задану швидкість, але цікаво, що оберти двигуна при цьому стають трохи нижчими. Машина продовжує рух в економному режимі. Якщо у місті середня витрата палива 8 літрів, то за містом — 6,7-7 літрів бензину на 100 кілометрів.

Автор: Володимир Мукан
  Технічні характеристики
Технічні характеристики

Автомобіль добре підходить для сімей із дітьми та далеких поїздок. Основною перевагою автомобіля є його місткість і випробувані вузли та агрегати на інших машинах американського концерну.

Зараз ви читаєте новину «Великий багажник і хороша керованість - тест-драйв універсала Chevrolet Cruze». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути