среда, 21 апреля 2010 16:57

КЗРК заявив про демонтаж їхніх залізничних колій "Сухою Балкою" та Придніпровською залізницею

КЗРК заявив про демонтаж їхніх залізничних колій "Сухою Балкою" та Придніпровською залізницею
Криворізький залізорудний комбінат заявляє про демонтаж залізничних колій, які належать йому, співробітниками компанії "Суха Балка" (обидва - Кривій Ріг, Дніпропетровська область) і Придніпровської залізниці на території "Сухої Балки".

Про це Українським Новинам повідомив начальник юридичного департаменту КЗРК Світлана Литвиненко.

"Така інформація до нас надійшла сьогодні, об 11:00 годині. Тут на місці перебуває міліція. Роботи ведуться "Сухою Балкою" разом із працівниками Придніпровської залізниці. Про наявність яких-небудь підстав нам не відомо, вони стверджують, що це їхні колії, що вони на їхній території знаходяться і це їхнє право... Ми просили надати нам документи, які підтверджують право на будівництво шляху, того, який вони будують, але нам відмовили з посиланням на те, що це комерційна таємниця підприємства", - сказала вона.

З її слів, ці залізничні колії були передані при корпоратизації державної акціонерної компанії "Укррудпром", і ввійшли до статутного фонду КЗРК.

Також Литвиненко додала, що КЗРК має намір звернутися до Президента Віктора Януковича, СБУ, у прокуратуру Дніпропетровської області та Генпрокуратуру з цього питання.

"Ми вже звернулися в міліцію, зараз відправляємо телеграми Президентові України, у Генпрокуратуру, СБУ та прокуратуру області", - зазначила вона.

Зі слів директора з логістики КЗРК Анатолія Горностаєва, представники ГЗК заявили, що нібито існує договір "Сухої Балки" із Придніпровською залізницею, який дозволяє демонтаж залізничних колій.

"Я не бачив документів, але представники ГЗК заявляють, що нібито є договір Сухої Балки із залізницею, який дозволяє демонтаж залізничних колій", - зазначив він.

За даними Горностаєва, роботи вже завершені, з колій було знято накладки та болти.

Представники КЗРК нагадали, що вони понад місяць тому офіційно попереджали вповноважені компетентні органи про майбутні протиправні дії з боку ГЗК "Суха Балка", однак належної реакції не було.

Як повідомляло агентство, конфлікт між підприємствами виник ще наприкінці 2009 року, тоді "Суха Балка" звернулася в Антимонопольний комітет із проханням розслідувати перешкоджання КЗРК відвантаженню та транспортуванню видобутої на "Сухій Балці" сировини під"їзними коліями.

На початку березня 2010 "Суха Балка" зупинила свою роботу через блокування КЗРК під"їзних колій до "Сухої Балки".

На початку квітня "Суха Балка" організувала відвантаження продукції автотранспортом.

Evraz Group в Україні контролює коксохімічні заводи "Баглейкокс" (Дніпродзержинськ, Дніпропетровська область), "Дніпрококс" (Дніпропетровськ), Дніпродзержинський КХЗ, а також "Суху Балку" і ДМЗ ім. Петровського.

Раніше українські активи Evraz Group контролювалися групою Приватбанку.

Evraz Group (головна компанія зареєстрована в Люксембурзі) є найбільшим виробником сталі в Росії та входить до 12 провідних сталеливарних компаній світу.

50% акцій КЗРК контролює група "Метінвест", інші акції - група Приватбанку. 
Сейчас вы читаете новость «КЗРК заявив про демонтаж їхніх залізничних колій "Сухою Балкою" та Придніпровською залізницею». Вас также могут заинтересовать свежие новости Украины и мировые на Gazeta.ua

Комментарии

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосов: 79692
Голосование Поддерживаете введение биометрического контроля на границе с РФ?
  • Поддерживаю. Теперь нужно запретить украинцам ездить в Россию
  • Нет, ничего не даст кроме очередей на границе
  • Нужно вводить визовый режим
  • Лучше запретить россиянам въезд в Украину
  • Это ничего не даст. Преступники с РФ все равно будут находить способы попасть в Украину
  • Достаточно полностью прекратить транспортное сообщение с РФ
  • Сомнительное решение. Такой контроль еще больше провоцировать Россию. Возможно обострение на Востоке
Просмотреть