- На вулицях Львова маршрутки тепер хіба намалюєш, - жартує моя знайома.
Після впровадження нової транспортної системи в місті вони справді рідкість. Кількість маршрутів зменшили вдвічі, а маршруток - напевно, ще в кілька разів. Люди топчуться на зупинках табунами. Вулицями рядком без заторів їздять авто й таксі.
Днями львівський губернатор вирішив на один день відмовитися від авто й добратися на роботу маршруткою. Виїхав о 7.00, хоча час пік починається о 8.00. Преса завчасно повідомлена, на якій зупинці губернатор виходитиме.
Губернатор вирішив добратися на роботу маршруткою
Відчиняються двері автобуса 2А, звідти вивалюється натовп. Губернатор у шапці-вушанці, із задоволеним обличчям.
- За проїзд я заплатив. Для конспірації навіть шапку-вушанку одягнув, - розповідає. - Півгодини на зупинці чекав маршрутку. А недоліки нової системи вивчатимемо.
У четвер вдарили морози. Автотранспорт замерз уночі, зранку не всі машини вчасно вийшли на маршрути. Стоїмо на зупинці, кілька десятків людей, хукаємо в долоні, тупаємо ногами. Якийсь автобус проїде - не зупиняється. Телефоную в таксі. "На зупинки замовлень не приймаємо", - кажуть. Біжу додому, викликаю під під'їзд найпопулярніше в місті дешеве радіо-таксі. "Вільних машин немає, чекайте дзвінка". За мною приїжджають за 25 хвилин.
Минулого тижня намагалася зустрітися із депутатом, який є співвласником одного з транспортних підприємств міста. Хотіла поговорити, як народні обранці зможуть допомогти людям у ситуації з маршрутками. Зв'язок відсутній. За кордоном, кажуть у міськраді. Відпочиває.
Комментарии
4