неділя, 10 вересня 2006 18:49

Американці — за повторне розслідування терактів

Автор: фото: reuters/Shannon Stapleton
  Американка Петті Каррінгтен п’ять років тому втратила чоловіка. Нещодавно вона видала книгу, в якій описала, як пережила цю втрату
Американка Петті Каррінгтен п’ять років тому втратила чоловіка. Нещодавно вона видала книгу, в якій описала, як пережила цю втрату

Через п"ять років після терактів 11 вересня в Нью-Йорку 30% американців не знають, коли саме вони сталися.

11 вересня 2001 року в будівлі Всесвітньового торговельного центру в Нью-Йорку врізалися два літаки з пасажирами і терористами-смертниками на борту. Ще один літак упав на приміщення Пентагону — штаб-квартиру Міністерства оборони США. Четвертий розбився в полі неподалік міста Шенксвіль, штат Пенсільванія. Його ціллю нібито був Білий дім у Вашингтоні, але долетіти до нього терористам завадили пасажири літака.

Така офіційна версія подій. У липні 2004 року її опублікувала у своєму звіті "Комісія 11 вересня", яка розслідувала теракти. Але досі у цю версію не вірить кожен третій американець. Вони переконані, що влада або допустила, щоб терористи здійснили ці теракти, або сама була задіяна в їх організації. Інше опитування засвідчило, що 66% жителів Нью-Йорка вимагають іще одного розслідування подій 11 вересня. Адже досі залишаються без відповіді питання, які очевидні навіть для нефахівців.

Чому будівлі веж-близнюків обвалилися з різною послідовністю: одна через годину, а друга через дві години після того, як у них врізалися літаки?

Чому комісія витратила лише 15 мільйонів доларів?

У звіті "Комісії 11 вересня" сказано, що вони впали, бо вибухнуло й почало горіти паливо літаків, від чого розплавилися опорні конструкції. Мовляв, після падіння веж у підвалах знайшли розплавлену сталь. Опоненти звіту згадують пожежу в місті Філадельфія 23 лютого 1991 року. Тоді 38-поверховий будинок банку "Меридіан Плаза" горів протягом 19 годин і не обвалився, хоча також має сталевий каркас. Металеві конструкції багатоповерхових будинків витримують температуру набагато вищу, аніж та, якої досягає палаюче реактивне паливо. Сталь, яку використовують американські будівельні компанії, плавиться при 1370 градусах вище нуля. Паливо ж реактивних літаків при згорянні досягає щонайбільше 982 градусів. Натомість температуру понад 1600 градусів здатна створити військова вибухівка С4. Організатори терактів могли підкласти її у приміщенні ВТЦ так, як це робиться, коли будинок зносять.

Офіційний звіт не дає відповіді й на інше запитання: чому вежі-близнюки обвалилися вертикально вниз, якщо літаки протаранили їх не по центру, а з боків. Упасти мали лише частини будівель над поверхами, у які поцілили літаки. Причому — набік. Принаймні так було з однією з них. Чому ж тоді завалилися нижні поверхи?

Не все зрозуміло і з тараном Пентагону. Як пілот Хані Ханджур, який викрав літак, що впав на Пентагон, зумів знайти і протаранити його приміщення? Адже за кілька тижнів до того він не здав необхідних практичних тестів. Його інструктор пізніше говорив, що той зовсім не вмів літати.

Зрештою, чому на розслідування подій 11 вересня комісія витратила лише $15 млн? Адже на з"ясування стосунків президента Білла Клінтона з Монікою Левінськи пішло $65 млн.

Зараз ви читаєте новину «Американці — за повторне розслідування терактів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути