




Популярна японська Instagram-модель Імма має понад 30 тис. підписників. Дівчина має свій власний розроблений стиль, який створює команда професіоналів.
Все тому, що вона - ком'ютерна графіка. Її створили токійська компанія ModelingCafe Inc., яка спеціалізується на CG-моделюванні, повідомляє Boredpanda.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Жінка показала на власному тілі, як змінювалися ідеали краси
Імма, перекладаться як "зараз". Художники розробляли її до найменших деталей - міміки обличчя, зачіски й макіяжу. Кінцева мета компанії, об'єднати цю CG-конструкцію з програмою штучного інтелекту, яка здібна до анімації в реальному часі.
В лютому 2019 року, Імму помістили на обкладинку журналу CG World.
За оцінками спеціалістів, з кожним роком таких персонажівв ставатиме дедалі більше й вони виглядатимуть все більш реалістично.
Моделі Кендалл Дженнер, Джіджі Хадід, які раніше демонстрували колекції Balmain, не беруть участі в просуванні бренду. Креативний директор модного будинку Олів'є Ростен вибрав обличчям нової рекламної кампанії цифрових моделей Марго, Шуду і Чжі.
3D-трійця, створена фотографом Кемероном-Джеймсом Вілсоном, вже з'явилася на перших кадрах в мережі.
Коментарі