Моделі Кендалл Дженнер, Джіджі Хадід, які раніше демонстрували колекції Balmain, не беруть участі в просуванні бренду. Креативний директор модного будинку Олів'є Ростен вибрав обличчям нової рекламної кампанії цифрових моделей Марго, Шуду і Чжі.
3D-трійця, створена фотографом Кемероном-Джеймсом Вілсоном, вже з'явилася на перших кадрах в мережі.
"Кожен може поповнити ряди армії Balmain. Потрібно лише поділитися нашим духом пригод, як це роблять нові віртуальні ікони Марго, Шуду і Чжі, які втілюють красу, стиль рок-н-ролу і непохитну впевненість", - йдеться в посланні на офіційному сайті бренду .
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пішногруда дружина Венсана Касселя у мікро- спідниці влаштувала сексуальні фотосесію после весілля
Темношкіра Шуду прославилася ще до початку цієї кампанії. Кемерон-Джеймс Вілсон створив її в 2017 році, а зараз на її сторінку в Instagram підписано 139 тисяч фоловерів. Вона з'являлася в зйомках Fenty Beauty, Women's Wear Daily і Cosmopolitan. Так що популярність віртуальних моделей зростає.
Коментарі