субота, 06 квітня 2019 15:28

Виявили скелет чотириногого кита

Скелет чотириногого кита виявили в Перу. Фото - znaj.ua

У Перу палеонтологи виявили скелет стародавнього кита. Істота мала чотири лапи з перетинками і копитами.

Вчені вважають, що морський ссавець міг не тільки плавати, але і вільно пересуватися по суші. Тобто він мав не плавці, а повноцінні сильні лапи для того, щоб нести своє тіло і великий хвіст.

"Це найбільш повний зразок чотириногого кита, який було знайдено за межами Індії та Пакистану", - зазначає вчені, передає Politeka.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вчені знайшли скелет першого динозавра-гіганта

Ця унікальна знахідка може служити підтвердженням гіпотези вчених про те, що перші кити з'явилися близько 50 млн років тому в Азії. Вважається, що вони мігрували в Африку і Америку після того, як їх тіла краще пристосувалися до води.

Дослідники вважають, що даний вид еволюціонував від дрібних копитних ссавців до блакитного кита. Так, особини досягали в довжину до 4 метрів.

На Керченському півострові в Криму вчені виявили добре збережені скам'янілі кістки стародавнього кита. Їм близько 10 мільйонів років. Кістки можуть належати древньому киту цетотерію - предку сучасних вусатих китів. На ранніх стадіях розвитку ці ссавці були менших розмірів, ніж сучасні кити, що досягають 50 м у довжину.

Зараз ви читаєте новину «Виявили скелет чотириногого кита». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua