Компанія з обслуговування пасажирів Marhaba відкрила після карантину два зали очікування – в Терміналах 2 і 3 Дубайського міжнародного аеропорту.
Лаунжі відкриті для пасажирів усіх класів, їх обслуговують фахівці з безпеки. Крім того, пасажирам доступні сервіси домашньої реєстрації та зустрічі в аеропорту після прибуття, а також дезінфекція багажу, передає russianemirates.com.
В лаунжах дотримуються всіх заходів профілактики коронавірусу, в тому числі безконтактна оплата, дотримання соціальної дистанції і посилена дезінфекція поверхонь, дояких доторкаються пасажири.
Замість "шведського столу" гостям подаються страви в індивідуальній упаковці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чотири європейські країни будуть доступні для відпочинку українцям
Крім того, виділена окрема зона для літніх пасажирів і сімейних мандрівників. У свою чергу, лімузини компанії беруть на борт не більше двох пасажирів (це правило не поширюється на сім'ї).
Також почав приймати гостей лаунж Ahlan Lounge @B, розташований в готелі Dubai International Hotel Вестибюлю В Терміналу 3 Дубайського міжнародного аеропорту. На його території також дотримуються заходів профілактики коронавірусу COVID-19 (включаючи вимірювання температури на вході), до того ж за час карантину було оновлено меню.
Лоукостер Wizz Air запускає п'ять нових маршрутів з України до європейських міст, маршрутна мережа буде розширена з вересня 2020 та березня 2021 року.
Коментарі