Ексклюзиви
неділя, 28 жовтня 2018 06:06

Журналістка Седі Вайтлокс, 30 років, вирушила у екстремальну експедицію на байдарках по річці Квітаро, що протікає у Гаяні, Південна Америка.

30 річна журналістка дослджує невідомий участок річки Квитаро Фото: DailyMail

Організував мандрівку військовий офіцер у відставці Ян Кредок. Чоловік вирішив дослідити невідомий участок річки Квитаро, якого до цього часу немає на картах. Всього участь у сплаві взяло 9 людей - пишуть Daily Mail.

"Я прилетіла у Гаяну і наша група зібралась у будинку Кредока щоб обговорити деталі двотижневої експедиції, що на нас чекала. Нам вручили армійські рюкзаки, гамак, брезент, мачете, спеціальні чоботи для пересування джунглями, суперсильний засіб від комарів і йод. Як пояснив Кредок, йод нам знадобиться для очищення брудної річкової води, що буде у нас на маршруті. Ми почали пакувати речі по рюкзакам і запитували один в одного - на що ми, чорт забирай, підписались?", - розказує журналістка.

У перший день експедиції група пересувалась джунглями - пройшли 23 км і під кінець дня дійшли до берегу Квітаро, де розбили перший табір. Вже наступного ранку надули 5 каяків і спустили їх на воду.

"Так ми започаткували наш щоденний ритуал - підйом о 6.30, сніданок і вихід на воду о 8. Вже о 14.30 ми виходили на сушу і ставили табір - розвішували гамаки, розпалювали багаття і готували вечерю. Щодня ми долали по 21 км, і це було досить виснажливо - враховуючи, що термометр показував 41°C!", - розповідає Седі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сексуальна юристка покинула роботу і дременула світ за очі

Загалом за час тижневого сплаву групі вдалось дослідити 100 км річки Квітаро та прилягаючих територій.

"В перший день ми пропливали пороги і наша байдарка зачепилась за дерево. Я була змушена зайти в воду і витягнути її. Лише потім, коли я навчилась рибалити, я зрозуміла як багато піраній водяться у цій річці. Спершу я злякалась, але згодом вже купалась у цій воді - якщо на тобі немає крові, ти для них не цікавий", - згадує дівчина.

"Окрім піраній нас постійно супроводжували папуги та мавпи. Також ми зустріли капібару, а тапіри були надто швидкими, щоб ми встигли роздивитись їх поближче. Одного разу 3 чорних каймани прийшли до нашого табору - в той день ми приготували багато піраній і викинули рештки риби у річку. Каймани почули запах і прийшли поласувати відходами", - розповідає Седі.

"В наш останній вечір у джунглях Креддок спіймав рожевого тарантула і вмовив мене посадити павука собі на обличчя. Це допомогло мені перестати їх боятись", - поділилась журналістка.

Ніхто не знав, скільки часу займе подорож, бо не існує карт, що описують Квітаро
Фото: dailymail

Артемій Сурін поїхав у кругосвітну подорож за $100 тисяч. За 9 місяців чоловік планує відвідати 6 континентів, 35 країн.

Зараз ви читаєте новину «Павуки на обличчі і піраньї на обід — журналістка вирушила в небезпечну мандрівку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua