Пасажири літака польської авіакомпанії LOT скинулися на новий гідронасос, щоб швидше вилетіти.
У літаку Boeing 787, який повинен був виконати переліт за маршрутом Пекін-Варшава несправність виявили коли пасажири тільки почали прибувати в аеропорт для реєстрації на рейс, повідомляє ЦТС. З гідронасосу протікала рідина.
У пілотів лайнера не вистачило власних коштів на купівлю нової запчастини. Вони вирішили попросити $340 у пасажирів. За правилами авіакомпанії робити вони цього не мали в жодному разі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Європа стає ближче: з українських аеропортів стартували нові рейси
Чотири пасажири дали гроші на гідронасос. Після 10 годин ремонтних робіт Boeing з 249 пасажирами піднявся в повітря і виконав успішний рейс до Варшави.
В аеропорту польської столиці представник LOT повернув пасажирам гроші.
"Знаю, що ви зіткнулися сьогодні з ситуацією нетиповою, за яку хотів би сильно вибачитися. Можете вірити чи ні, але працівник складу в Пекіні відмовився приймати будь-яку іншу форму розрахунку, крім готівки. Через що і виникло все це непорозуміння" , - сказав пасажирам Мачей Вільк, операційний директор LOT. Він запевнив, що представник був готовий заплатити карткою.
В якості моральної компенсації авіакомпанія надала чотирьом пасажирам квитки на наступний рейс з відкритою датою.
Бюджетна авіакомпанія Ryanair звільнила 6 робітників одного екіпажу через фото. На фото співробітники сплять на підлозі в одному з офісів авіакомпанії.
Коментарі