У липні 2022 року російське виробництво автомобілів впало на 80,6%.
Минулого місяця у Росії виготовили 19,4 тис. легковиків, передає Auto-Consulting.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Велика сімка" примусово знизить ціни на російську нафту – Reuters
Це на 80,6% менше, ніж того ж місяця 2021 року, але на 44,5% більше, ніж у червні 2022-го.
"Ситуація покращилася завдяки тому, що в липні АвтоВАЗ відновив випуск Niva Legend та Granta Cross – моделі сходять з конвеєра в "антикризовій" версії без складної електроніки. Крім того, у країні продовжують працювати підприємства УАЗ та Haval. Інші заводи досі простоюють", – йдеться у повідомленні.
За сім місяців у країні виробили 300 тис. легковиків. Це на 64,2% менше, ніж за січень-липень минулого року. У серпні прогнозують збільшення обсягів виробництва, оскільки на конвеєр повернулася Niva Travel. АвтоВАЗ випустив 1,8 тис. екземплярів Largus. Від 29 серпня тольяттінський завод перейде на п'ятиденний робочий тиждень.
За січень-липень у Росії зібрали 80,5 тис. вантажних автомобілів. Це на 20,1% менше ніж за аналогічний період минулого року. У липні в РФ виготовили 10,1 тис. вантажівок. Це на 35,9% менше, ніж минулого року. Заводи "Урал" та ГАЗ минулого місяця призупиняли виробництво на час корпоративних відпусток.
У першій половині 2022 року російські заводи змогли випустити 281 тис. легковиків. Падіння становило 61,8% порівняно з минулим роком. Виробництво вантажівок просіло за перше півріччя на 17,7%.
Імпорт Росії обвалився з втратою компаній, на частку яких припадало близько 40% ВВП. Володимир Путін намагається приховати реальну ситуацію.
В червні в Росії стався дефолт за своїм суверенним боргом в іноземній валюті вперше від минулого століття.
Коментарі