понеділок, 24 квітня 2017 13:28

Небесне око людства: телескоп "Хаббл" святкує день народження
7

27 років тому на орбіту вивели телескоп "Хаббл"
Фото: Wiki
27 років тому на орбіту вивели телескоп "Хаббл"

За 27 років на орбіті він став легендою. Зробив кілька мільйонів фото і безліч відкриттів, що перевернули уявлення про Всесвіт. Подарував людям сотні знімків космосу небаченої краси та якості.

24 квітня 1990 року шатл Discovery вивів на орбіту телескоп "Хаббл", названий на честь американського астронома Едвіна Хаббла. Це стало початком нової ери у дослідженні космосу.

"Найбільший оптиміст не міг передбачити 1990 року, до якої міри "Хаббл" перепише всі наші підручники з астрофізики і планетології", - каже адміністратор NASA Чарлі Болден.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Телескоп "Хаббл" побачив найстарішу і найдальшу галактику

Статус головного "небесного ока" телескоп отримав не відразу. Після запуску виявилося, що оптична система має серйозний дефект. Підрядники виготовили неякісне головне дзеркало. Знімки були нечіткими.

1993 року астронавтам вдалося виправити дефект. На телескоп поставили спеціальну систему коригування. Процедура її встановлення стала однією з найскладніших в історії астронавтики. Результат не забарився. Якість зображень зросла. Знімки "Хаббла" стали науковою сенсацією. Важко переоцінити внесок цього орбітального телескопа в науку.