Шведський підрозділ компанії McDonald's оголосив про відкриття перукарні, де робитимуть зачіски, що нагадують за формою логотип корпорації.
Про це повідомляє Fox News.
Директор з маркетингу McDonald's Sweden Стаффан Екстам розповів, що салон відкрили не тільки для того, щоб охороняти символ, а й щоб зробити його популярним для всіх.
"Барбершоп присвячено нашим улюбленим амбасадорам, ми будемо допомагати і підтримувати їх. "Golden M" в ідеальному стані навіть в умовах, коли ми не можемо переміщатися настільки вільно, як зазвичай", - додав він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Він працюватиме скрізь": як відкривали перший McDonalds
Зазначається, що протягом двох годин після онлайн-запуску всі зустрічі в салоні з відомим стилістом Адамом Лукачем були заброньовані.
Компанія вже провела низку віртуальних майстер-класів на яких відвідувачам дали уроки стрижки та укладки.
Також McDonald's обіцяє, що ті, хто зважиться зробити таку зачіску, зможуть отримати безкоштовний біг-мак.
Індекс БігМака видання The Economist розраховує з 1986 року на основі ціни гамбургера в різних країнах світу, щоб визначити, наскільки валюта країни недооцінена (або переоцінена) відносно долара США. За основу береться вартість бігмака в Америці і вважається, що в національній валюті будь-якої країни він у перерахунку на долари повинен коштувати стільки ж. Якщо коштує більше – валюту переоцінено відносно долара, менше – недооцінено.
Коментарі